Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

Γιατί...


Όλη η ζωή μας στρέφεται γύρω από ένα "Γιατί"; Γιατί μου το είπε αυτό ,μήπως σκέφτεται να χωρίσουμε?

Γιατί με κοιτάει έτσι μήπως είμαι χοντρή, μήπως είμαι άσχημος, μήπως δεν είμαι ωραία ντυμένη?

Γιατί δεν με αγαπάς? Τον ρώτησε... εκείνος όμως δεν απάντησε...


Αχ αυτό το "Γιατί"...

Τρώει τα σωθικά μας και κατακλύζει το μυαλό μας με αρνητικές σκέψεις... αν ξέραμε όμως πόσο κακό κάνουν αυτές οι σκέψεις ίσως να μην τις ξανακάναμε...

Γιατί, λοιπόν, δε με αγαπάς?


Γιατί πολύ απλά δεν έμαθε πως να το κάνει...

Αυτό που του είπαν ότι είναι αγάπη ,αυτό δίνει στους άλλους και πιστεύει ότι είναι...

Έλα όμως που δεν έτσι...


Η αγάπη δεν έχει όρια, τα συγχωρεί όλα ,τα ξεπερνά ολα και πάλι σβήνει τα μέτωπα...

Όποιος αγαπά ,ξέρει να συγχωρεί, να επιμένει και να εκτιμά... ξέρει να είναι ΑΛΗΘΙΝΟΣ χωρίς δήθεν και μαγκιές...

Γιατί μαγκιά φίλε μου δεν είναι τα υλικά αγαθά σου, το αμάξι σου ,τα πτυχία σου...


Μαγκιά ειναι η ψυχή σου,

Γιατί αυτή τελικά θα παραδώσεις στο τέλος...

Όλα τα άλλα μένουν πίσω...


Να το θυμάσαι, 


Μαγδαληνή (Μάγδα) Χόνδρου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου