Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2021

The ReMARKables: Ο Λευτέρης Αράπογλου, των Project Theory, μιλά στην Ραφαέλα Κατικαρίδου και το Off The Record News


Ο Λευτέρης Αράπογλου μέσα από το φωτογραφικό φακό της Kine Akasi 


THE REMARKABLES... Συνέντευξη Vol.146! 


Ο Λευτέρης Αράπογλου με καταγωγή από την Πτολεμαΐδα είναι κιθαρίστας, συνθέτης και ιδρυτικό μέλος του nu metal / metalcore συγκροτήματος Project Theory. Η μπάντα έχει κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής δύο δισκογραφικές δουλειές, η πρώτη: ‘’ Something Between Us ‘’ το 2016 με τη Sliptrick Records και η δεύτερη: ‘’ Blood and Loyalty ‘’ το 2020 με την Infinity Entertainment. Ο Λευτέρης μοιράζεται αποκλειστικά στο Off The Record News τις απόψεις του ως καλλιτέχνης και μας μιλά για τα μελλοντικά του σχέδια. 



***Της νεαράς κυρίας, Ραφαέλας Κατικαρίδου


1) Γεια σου Λευτέρη! Καλωσόρισες και σε ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες να παραχωρήσεις συνέντευξη στο Οff The Record News και στην στήλη THE REMARKABLES. Λοιπόν , σε τι φάση σε πετυχαίνω αυτό το διάστημα; 


Γεια και από μένα! Χαρά μου να τα πούμε και από εδώ μιας και που το κουβεντιάζαμε καιρό. Αυτό το διάστημα είναι πολύ δημιουργικό για μένα, είμαι σε ένα κομβικό σημείο της ζωής μου όπου έχουν αλλάξει πολλά πράγματα προς το καλύτερο δόξα τω Θεώ, προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο!


2) Ποιες είναι οι βασικές μουσικές σου επιρροές και ποιοι οι αγαπημένοι σου καλλιτέχνες; 


Γενικά μου αρέσει ένα μεγάλο φάσμα μουσικής, μου αρέσουν οι καλλιτέχνες που εξελίσσουν τον ήχο τους και γενικά εξελίσσουν τη μουσική, οι βασικές μου επιρροές είναι κυρίως στη nu metal/metalcore σκηνή, είναι είδη που συνδυάζουν αρκετά πράγματα. Από αγαπημένους καλλιτέχνες για μένα που με στιγμάτισαν θα πω τους Pantera, αυτή η μπάντα με έβαλε στον σκληρό ήχο όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με τη μουσική, μετά σιγά σιγά όσο ψαχνόμουν άρχισα να ξεχωρίζω μπάντες που μου έμειναν και με καλλιέργησαν όπως Disturbed, Slipknot, Linkin Park, Korn, και μετέπειτα Asking Alexandria, Bring Μe The Horizon κ.α.


3) Πότε και πώς ξεκίνησε η σχέση σου με τη μουσική ; 


Κάπου το 2007-2008 . Οι παρέες μου είχαν σαν χόμπι να μαζεύονται όλοι μαζί και να τζαμάρουν με κιθάρες και διάφορα όργανα, μου έκανε εντύπωση, μου άρεσε το όλο σκηνικό και έτσι αποφάσισα να ξεκινήσω και εγώ ένα όργανο. Η κιθάρα ήταν το όργανο που πίστευα ότι με εκφράζει περισσότερο σε σχέση με τα ντραμς πχ ή το πιάνο οπότε ξεκίνησα σε ένα ωδείο της Πτολεμαΐδας με δάσκαλο τον Δημήτρη Οσμανιάν που τον εκτιμώ σαν άνθρωπο και σαν μουσικό γιατί πέρα από τις ακαδημαϊκές γνώσεις που μου πέρασε στη μουσική μου έμαθε επίσης να σκέφτομαι σαν μουσικός και να χτίσω μια αντίληψη πάνω σε αυτό. Με βοήθησε να καλλιεργηθώ σαν άνθρωπος και σαν μουσικός όντας σε μια κομβική τότε ηλικία που ήμουν.


4) Τι χρειάζεται για να βγάλει ένας καλλιτέχνης τον δικό του ιδιαίτερο ήχο στη μουσική?


Ακόμη και στη μουσική που γράφεις ο ίδιος δεν είναι εύκολο να καταφέρεις να βγάλεις έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα, πρέπει να έχεις αντίληψη, να ξέρεις πώς θες να ακουστεί το κάθε όργανο, η κάθε μελωδία, να γίνει η παραγωγή όπως πρέπει έτσι ώστε να βγει κάτι "μοναδικό". Πρέπει να το έχει καλλιεργήσει κανείς μέσα του για να μπορέσει να το βγάλει σε ένα τραγούδι. Δεν μπορούν να το κάνουν όλοι καλώς ή κακώς, θέλει να έχεις τρομερό ταλέντο και οι συγκυρίες να είναι έτσι ώστε να βγει προς τα έξω στη μουσική σου.


5) Τι ήταν αυτό που σε έκανε να βρεις δίοδο καλλιτεχνικής έκφρασης μέσα από το συγκεκριμένο είδος μουσικής και πώς ξεκίνησαν οι Project Theory ; 


Προσωπικά μου αρέσει κάτι όταν δεν έχει όρια, το είδος μουσικής που παίζουμε ανήκει σε αυτή την κατηγορία γι' αυτό και είναι κάτι το ιδιαίτερο για εμένα, μπορεί να έχει δυνατά κομμάτια αλλά μπορεί να έχει και μπαλάντες, έχει ένα φάσμα ηλεκτρονικής μουσικής, metal , rap μέχρι και κλασική μουσική . Οπότε όταν ξεκινήσαμε την μπάντα το 2013 με τον Αλέξη(μπάσο) σκοπός ήταν να κάνουμε μουσική χωρίς να μας περιορίζει το είδος ή οτιδήποτε, γράφαμε κομμάτια και παίζαμε αυτά που θα μας άρεσαν εμάς να ακούμε στο σπίτι μας. Αυτή ήταν και είναι η φιλοσοφία που έχουμε σαν μπάντα και μας ωθεί μέχρι και σήμερα.



PROJECT THEORY : Λευτέρης Αράπογλου – Κιθάρα , Ανδρέας Μπούτος – Φωνητικά, Αλέξανδρος Κηπουρίδης – Μπάσο , Τάσος Μορφόπουλος – Τύμπανα 


6) Το Blood and Loyalty κυκλοφόρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο . Πες μας λίγα λόγια για το δίσκο . Πώς ήταν η διαδικασία της ηχογράφησής του και πώς καταλήξατε στην επιλογή αυτού του τίτλου ; 


Πέρασε ήδη ένας χρόνος απ' την κυκλοφορία του δίσκου! Είναι απίστευτο το πώς περνάει ο χρόνος και η αλήθεια είναι ότι το feedback που παίρνουμε είναι πολύ πάνω των προσδοκιών μας! Ο κόσμος το έχει αγκαλιάσει και παίρνω συνεχώς μηνύματα για το πότε θα παίξουμε κάποιο σόου έτσι ώστε να μπορέσει ο κόσμος να ακούσει live τη μουσική αλλά έτσι όπως είναι κατάσταση προς το παρόν λόγω COVID-19 δε μας επιτρέπουν οι συγκυρίες να στήσουμε κάτι όμορφο όπως το θέλουμε οπότε περιμένουμε. Είχαμε γράψει διάφορα κομμάτια και μετά επιλέξαμε 10 από αυτά που μας έμειναν πιο πολύ, στη συνέχεια πήγαμε στο Στράτο Καραγιαννίδη του Valve Studio και ξεκινήσαμε τη διαδικασία. Κατά βάση ο τίτλος αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο νόημα των κομματιών, οι σχέσεις εξ΄ αίματος μας κάνουν συγγενείς αλλά η πίστη και η αφοσίωση μας κάνει οικογένεια.


7) Τι πιστεύεις για τις εξαρτήσεις στη μουσική σκηνή (ναρκωτικά , αλκοόλ κτλ ) ; 


Έχοντας δουλέψει σε αρκετές δουλειές πέρα της μουσικής, πίστεψε με έχω συναντήσει σκηνικά που τόσα χρόνια στη μουσική δεν τα έχω δει σε τέτοιο βαθμό. Δε λέω φυσικά πως στη μουσική σκηνή δεν υπάρχουν , αλλά σε όλους τους εργασιακούς κλάδους υπάρχουν είτε λίγο είτε πολύ, απλά στη μουσική σκηνή είναι πιο ευδιάκριτο για το κοινό μάτι οπότε το αντιλαμβάνεσαι πιο εύκολα, ήταν και ένα trend πιο παλιά στη μουσική, πουλούσε να βγάζεις κάτι τέτοιο ωστόσο πλέον έχουν ξεπεραστεί αρκετά αυτά τα "πρότυπα".


8 )Ποιά η γνώμη σου για τις ευκαιρίες που υπάρχουνε στην χώρα μας όσο αφορά τους μουσικούς της metal σκηνής ; 


Η Ελλάδα έχει πολλούς καταξιωμένους μουσικούς και καλλιτέχνες σε πολλά είδη μουσικής, σίγουρα το metal δεν είναι για το μέσο κοινό οπότε αυτό κάπως σαν να περιορίζει τις ευκαιρίες και τις κινήσεις που μπορεί να κάνει κάποιος σε σχέση με έξω. Με το πέρασμα του χρόνου βέβαια φαίνεται να ανεβαίνει σιγά σιγά η σκηνή και να αναγνωρίζονται ακόμη περισσότερες μπάντες και καλλιτέχνες. 


9) Θα άκουγες ποτέ ένα δίσκο ο οποίος έχει κακή παραγωγή αλλά είναι πραγματικά καλός ; 


Δε νομίζω να κατάφερνα να ακούσω ολόκληρο το δίσκο, ίσως κάποια κομμάτια ναι . Γενικά αν κάτι δεν έχει καλή παραγωγή δεν μπορώ να το ακούσω εύκολα, πολλές φορές κλείνω κομμάτια στα μισά γιατί δε μου κάθονται εμένα καλά, ο καθένας φυσικά έχει τη δική του οπτική και αντίληψη πάνω στη μουσική που βγάζει οπότε απλά θα πω ότι δεν ταιριάζει στα δικά μου αυτιά, δεν είναι όλα για όλους. Έχω ακούσει άλλους να λένε ότι όταν κάτι έχει πολύ καλή παραγωγή τους ξινίζει, στον καθένα είναι όπως το έχει στο μυαλό του.


10)Σου έχουν λείψει τα live ; Ποιο θεωρείς ότι είναι το καλύτερο live που έχεις παίξει και το καλύτερο live που έχεις πάει ; 


Φυσικά! Όταν είσαι μουσικός τα live δεν είναι απλά ένας τρόπος έκφρασης, εκτόνωσης ή οτιδήποτε , που εννοείται πως είναι και όλα αυτά , ωστόσο είναι τρόπος ζωής. Οπότε μου έχει λείψει το stage γενικά και η όλη ατμόσφαιρα, ευελπιστώ σιγά σιγά μέχρι τα μέσα του 2022 να έχει μπει σε μια καλή πορεία η όλη κατάσταση. Δύσκολα ξεχωρίζεις κάποιο σόου απ' το άλλο, όλα έχουν το κάτι διαφορετικό να σου δώσουν. Σίγουρα 2 σόου μου έχουν μείνει ιδιαίτερα : το live στο Street Mode και το live με Gus G . Ήταν εκρηκτικά σόου! Όσον αφορά τα live που έχω πάει να δω παίζει τρομερό ρόλο αν είναι open air ή σε κλειστό χώρο. Το καλύτερο live σε ανοιχτό χώρο που πήγα να δω ήταν σίγουρα Disturbed το 2019! Και το live σε κλειστό χώρο ήταν Lamb of God. Είναι μπάντες που στην κυριολεξία αυτό που κάνουν το κάνουν λίγοι γι' αυτό και ξεχωρίζουν.



11)Τι είδη μουσικής επιλέγεις να ακούς όταν δεν ακούς rock/metal ; 


Γενικά μπορώ να ακούσω πολλά είδη μουσικής άλλα λίγο περισσότερο άλλα λίγο λιγότερο, συνήθως pop ή rap θα μου τραβήξουν την προσοχή περισσότερο. Δεν κοιτάζω αν είναι metal ή όχι, σκληρή μουσική ή όχι, απλά να μου κάθεται καλά στο αυτί και να μου μείνει πιο πολύ.


12) Με τι ασχολείσαι αυτό τον καιρό ; Τι σχέδια έχεις για το μέλλον ως μουσικός ; Ετοιμάζετε κάτι με το συγκρότημα ; 


Γράφω συνεχώς μουσική, έχουμε πολύ υλικό γενικά που μένει να γραφτούν μόνο φωνές και να μπούμε σε μια διαδικασία να διαλέξουμε ποια κομμάτια θα είναι στην επόμενη δισκογραφική μας κίνηση. Δεν μπορείς εύκολα να κάνεις προς το παρόν μακροχρόνια σχέδια λόγω του COVID-19 ωστόσο κάνουμε κάποια πλάνα με τα δεδομένα που έχουμε κάθε φορά και προσπαθούμε να τα προσαρμόσουμε. Έχουμε κάποιο πλάνο για ένα σόου το επόμενο διάστημα που ανάλογα το πώς θα είναι η κατάσταση θα γίνει και η ανάλογη ανακοίνωση. 


13) Σε ευχαριστώ πολύ για όσα μοιράστηκες μαζί μου και εύχομαι σε εσένα και στο συγκρότημα σου πάντα επιτυχίες . Ο επίλογος δικός σου ... 


Ευχαριστώ και εγώ για τη φιλοξενία, χάρηκα για την επικοινωνία! Όλες οι τέχνες και οι δραστηριότητες είναι απλά για να ομορφαίνουν την ζωή μας, να πλαισιώνουν αυτό που ζούμε καθημερινά. Ωστόσο το πιο σημαντικό είναι να κρατάς τους αγαπημένους σου ανθρώπους κοντά σου και να προσπαθείς καθημερινά να τους δείχνεις το πόσο σημαντικοί είναι για σένα, γιατί σήμερα είναι αύριο μπορεί όχι, δεν μπορείς να ξέρεις μέχρι πότε θα τους έχεις.


Βρείτε τους Project Theory: 


Facebook : Project Theory 

Instagram : projecttheoryofficial 


Project Theory - Fate (Official Video)






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου