Τρίτη 16 Μαΐου 2023

Δόμνα - Μαρία Αρ. Μιχαηλίδου: Όταν κάτι το πιστεύεις αληθινά, βρίσκεις πάντα τον τρόπο να το πραγματοποιήσεις!


Η Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Υποψήφια Βουλευτής Α’ Πειραιώς και Νήσων με την Ν.Δ. μιλά στο madamefigaro.gr για τη ζωή της εντός και εκτός της πολιτικής σκηνής. Πώς είναι να είσαι γυναίκα και να εργάζεσαι σε έναν από τους πιο ανδροκρατούμενους χώρους; Πώς επηρεάζεται η ψυχολογία ενός ανθρώπου όταν είναι επικεφαλής της κυβερνητικής ομάδας που χειρίζεται μερικά από τα πιο ευαίσθητα κοινωνικά ζητήματα; Πώς αποφασίζει μια νέα κοπέλα να ασχοληθεί με την πολιτική;


Πώς είναι η καθημερινότητα μιας πολιτικού, όταν κλείνει πίσω της την πόρτα του γραφείου της; Και ποιες οι προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει όταν το επόμενο πρωί βρεθεί ξανά εκεί; Η Δόμνα Μιχαηλίδου, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Υποψήφια Βουλευτής Α’ Πειραιώς και Νήσων έχει τις απαντήσεις... Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...


Ποια είναι πιο έντονα ευχάριστη ανάμνηση της παιδικής σας ηλικίας;


ΔΟΜΝΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ: Οι καλοκαιρινές μου διακοπές στις Σπέτσες! Είναι το νησί των παιδικών και εφηβικών μου χρόνων. Κάθε καλοκαίρι, η μητέρα, εγώ κι έξι αγαπημένες συμμαθήτριές μου περνούσαμε στο σπίτι της θείας μου στο Πηγάδι του Σταυρού, ένα γεμάτο 10ήμερο. Μπάνια, παιχνίδι μέχρι τέλους, ατέλειωτες βόλτες με παγωτά και ποδηλατάδες.


ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΔΩ...


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου