Παρασκευή 28 Ιουλίου 2023

The ReMARKables InterViews Vol. 292: Η νεαρά κυρία Ευστρατία (Στρατίνα) Βόσσου, Φοιτήτρια Φιλοσοφικής ΕΚΠΑ, μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και το Off The Record News BlogSpot


The ReMARKables InterViews Vol. 292: 

Η νεαρά κυρία Ευστρατία (Στρατίνα) Βόσσου, 

φοιτήτρια του Τμήματος Φιλοσοφικής του Ε.Κ.Π.Α. και εξαιρετικά ενεργή πολίτης, 

μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και το Off The Record News BlogSpot


Πες μας για σένα αγαπητή. Καταγωγή, χωριό, πόλη, σπουδές, ζωάκι συντροφιάς, χόμπιζ, ταινίες, βιβλία... και κυρίως τα όνειρα σου, ποια είναι!


Ονομάζομαι Βόσσου Ευστρατία, είμαι 21 ετών και σπουδάζω στο τμήμα Φιλοσοφίας στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο, στην Αθήνα. Η καταγωγή μου είναι από το Γύθειο της Μάνης και από τα  Ιωάννινα  από την πλευρά της μητέρας μου. Στην Αθήνα ζώ μαζί με τους γονείς μου και με την μεγαλύτερη, κατά 5 χρόνια, αδερφή μου. Παρά την δύσκολη καθημερινότητα που έχω και το διάβασμα από αρκετά μικρή μου άρεσε πάντα να αφιερώνω ορισμένο χρόνο στον εαυτό μου και να κάνω πράγματα που μου αρέσουν. Η μεγαλύτερη αγάπη μου είναι αναμφισβήτητα ο χορός. Κατά καιρούς έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα είδη χορού, ωστόσο την καρδιά μου έχει κλέψει ο κλασσικός χορός. Περιέχει πειθαρχεία ,στοιχείο βασικό στη ζωή μου, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει και απαράμιλλή χάρη. Ως μαθήτρια και ως φοιτήτρια όμως τα βιβλία είναι πάντα συντροφιά για εμένα και υπήρξαν μέρος ξεκούρασης από πολύ μικρή ηλικία. Από μαθήτρια υπήρξα πάντα επιμελής στο σχολείο και στόχος μου ήταν να καταφέρω να γίνω καθηγήτρια από την ηλικία των 12. Έτσι με την εισαγωγή μου στο πανεπιστήμιο ξεκίνησα αμέσως να εργάζομαι και να μελετώ για να εξελίσσομαι καθημερινά στον τομέα μου μέχρι και σήμερα .Αγαπώ την εκπαίδευση κα τα παιδιά, για αυτό εργάζομαι με αφοσίωση και προσπαθώ να γίνομαι πάντα καλύτερη από χθες. 


Τι σημαίνει για σένα το Ελληνικό Μεσογειακό Καλοκαίρι; Δώσε μας μια όμορφη εικόνα... ίσως μια γλυκιά ανάμνηση... κάτι χρωματιστό και ζουμερό! 


Ζουμε στην χώρα του ήλιου, στην χωρα του καλοκαιριού, της χαράς  και της ξενοιασιάς. Διανύουμε τα μέσα του καλοκαιριού και όλοι σιγά σιγά ετοιμάζονται για τις διακοπές, το δικό τους Μεσογειακό Καλοκαίρι. Για μένα αυτό μεταφράζεται με θάλασσα την παρέα μου και …πολύ καρπούζι. Καλοκαίρι για μένα είναι ξεκούραση, μια μικρή ανάπαυλα από όλο το βάρος της καθημερινότητας και από το άγχος. Ξεχνιέσαι και με καθαρό μυαλό είμαι μετρά έτοιμη να ξανά ξεκινήσω. Ακριβώς για τον παραπάνω λόγο μου αρέσουν οι ήρεμες διακοπές με φίλους . Ωστόσο ,όπως προανέφερα, αγαπώ τα παιδιά για αυτόν τον λόγο δεν μπορώ να σκεφτώ το καλοκαίρι μου χωρίς να πάω στην κατασκήνωση. Ως ομαδάρχισσα πλέον απολαμβάνω το καλοκαίρι που εκεί παρέα με τα παιδιά .Είναι ένας τρόπος να συμβάλλω και εγώ να περάσουν τα παιδιά αυτά ένα αξέχαστο καλοκαίρι και μια καλή ευκαιρία να θυμηθώ τα δικά μου ωραία εφηβικά καλοκαιριά που έχω περάσει εκεί .Εξάλλου το κλίμα και οι παρέες που δημιουργούνται μεταξύ στελεχών με κάνουν να ξεχνώ κάθε κούραση και άγχος. 


Θεωρείς ότι στην Ελλάδα και την Ευρώπη του 2023 η Θέση και ο Ρόλος της Γυναίκας είναι σε καλύτερο σημείο από 20 χρόνια πριν, δηλ. πριν την γενιά σου, ας πούμε;


Την τελευταία 20ετία, ο ρόλος και η θέση της γυναίκας έχουν σημειώσει σημαντική εξέλιξη στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη. Οι γυναίκες έχουν αποκτήσει μεγαλύτερη πρόσβαση σε εκπαίδευση και στις αγορές εργασίας, ενώ σε πολλές χώρες έχουν διατελέσει σε υψηλά διοικητικά και πολιτικά αξιώματα. ένας από τους σημαντικούς παράγοντες που συνέβαλαν στην πρόοδο είναι η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης για τα θέματα της γυναικείας ισότητας και η αύξηση της συμμετοχής των γυναικών στον δημόσιο διάλογο και στις πολιτικές αποφάσεις. Επίσης, έχουν ενισχυθεί οι προσπάθειες για την προώθηση της ισότητας των φύλων και της καταπολέμησης της γυναικείας καταπίεσης και βίας. Παρ' όλα αυτά, αξίζει να σημειωθεί πως αν και έχουν σημειωθεί πρόοδοι, υπάρχουν ακόμα πολλές προκλήσεις και ανεπάρκειες που πρέπει να αντιμετωπίσουμε προκειμένου να επιτευχθεί πλήρης ισότητα των φύλων. Πολλές γυναίκες είναι αποκληρωμένες από τον χώρο εργασίας , με το πρόσχημα της μητρότητας και των πολλών υποχρεώσεων που έχει . 


Έχει χώρο και χρόνο και προοπτικές και δυνατότητες η αγορά εργασίας σημερα για τα άτομα όπως εσύ που τωρα σε λίγο με το καλό θα κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον επαγγελματικό τους κλαδο; Είσαι αισιόδοξη; Είσαι ετοιμοπολεμη; 


Στην σημερινή εποχή τα άτομα της ηλικίας μου, που είναι έτοιμοι να κάνουν τα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα αντιμετωπίζουν ορισμένες δυσκολίες ,καθώς όπως όλοι γνωρίζουμε η επαγγελματική απορρόφηση στη χώρα μας είναι… Ωστόσο θέλοντας να είμαι αισιόδοξη θεωρώ πως κάθε νέος που έχει όρεξη να εργαστεί και να εξελιχθεί στον τομέα του μπορεί να τα καταφέρει. Είναι μια άποψη την οποία υποστηρίζω από πολύ μικρή καθώς για ότι θέλουμε πρέπει να κάνουμε μια προσπάθεια. Έτσι και εγώ ξεκίνησα αμέσως τα πρώτα μου επαγγελματικά βήματα με την εισαγωγή μου στο πανεπιστήμιο και συμβουλεύω κάθε νέο να μην φοβηθεί να κουραστεί και να πολεμήσει για αυτό που αγαπά παρά τις όποιες δυσκολίες. 








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου