Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2023

The ReMARKables InterViews Vol. 298: Η Εκπαιδευτικός Φεβρωνία Ι. Ιωαννιδου, Υποψήφια Σύμβουλος Δημοτ. Κοινότητας Κιλκίς, μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και το Off The Record News BlogSpot

 


The ReMARKables InterViews Vol. 298: 
Η Εκπαιδευτικός Φεβρωνία Ι. Ιωαννιδου, 

Υποψήφια Σύμβουλος Δημοτ. Κοινότητας Κιλκίς,
μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και το Off The Record News BlogSpot

Ονομάζομαι Ιωαννίδου Φεβρωνία! Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Κιλκίς! Θέτω υποψηφιότητα με τον Συνδυασμό «Κιλκίς Μπροστά» και τον Δήμαρχο Δημήτριο στην Δημοτική Κοινότητα του Κιλκίς. Εργάζομαι ως Εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση! Αποφοίτησα από το Παιδαγωγικό  Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και εργάζομαι ως δασκάλα. Η αγάπη μου για τη Νέα Ελληνική Γλώσσα, την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Ιστορία με οδήγησαν στις σπουδές μου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Αποφοίτησα από το  Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (με την ειδικότητα της φιλολόγου). Αγαπάω πολύ το επάγγελμά μου, γεγονός που με ωθεί να εξελίσσομαι συνέχεια. Είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών με τίτλο: «Φύλο και Νέα Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας» (Πανεπιστήμιο Αιγαίου) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών με τίτλο: «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας). Έχω παρακολουθήσει στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης) Ετήσιο Εντατικό Πρόγραμμα στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» και ετήσιο Εντατικό Πρόγραμμα στη «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Ετερότητα, αποδοχή και ένταξη στο σχολείο». Έχω πραγματοποιήσει επιμορφώσεις στα πλαίσια της εργασίας μου και συμμετείχα  σε συνέδρια ως εισηγήτρια.    Είμαι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη σε θέματα αναπηρίας . Δραστηριοποιούμαι και συμμετέχω σε εθελοντικές και πολιτιστικές δράσεις! Έχω μάθει στη ζωή μου να αγωνίζομαι με αξιοπρέπεια, ανιδιοτέλεια, ηθική και δυναμισμό! "Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω!"

 
Ο κόσμος της πόλης μας και των χωριών μας γνωρίζει πάνω κάτω το οικογενειακό, ακαδημαϊκό, εργασιακό, κοινωνικό και πολιτικό προφίλ σου. Θέλω να μου πεις ομως γιατί ένα ατομο οπως εσυ θέτει τον εαυτό του, τον χρόνο του και την ποιότητα του α. στην εκλογική αναμέτρηση και β. αν και εφόσον αν εκλεγείς με το καλο, στις μάχες στα συμβούλια ΚΛΠ; Τι σε κέρδισε ώστε να στραφείς στο τοπικό πολιτικό γίγνεσθαι;  


Ας ξεκινήσουμε από το πιο βασικό! Δεν βλέπω στον εαυτό μου την πολιτική ούτε βλέπω στον εαυτό μου μια πολιτικό. Βλέπω σε εμένα έναν άνθρωπο που αγαπάει πάρα πολύ τον τόπο του. Μεγάλωσα στο Κιλκίς πέρασα εδώ τα παιδικά μου χρόνια. Αφού ολοκλήρωσα τις σπουδές μου , επέστρεψα στον τόπο μου με λαχτάρα, εργάστηκα για πολλά χρόνια στο Κιλκίς, συναναστράφηκα με πολλούς ανθρώπους και έχω δει την πόλη μου  σε διάφορες εκφάνσεις. Αγαπώ κάθε γωνιά της πόλης, τα μαγαζιά, τους ανθρώπους και τους ήσυχους ρυθμούς ζωής της επαρχίας.  Ο καθένας από μας πρέπει να έχει το νου του ότι η εξέλιξη θα πρέπει να είναι αέναη και πάντα υπάρχουν τρόποι για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής των ανθρώπων της πόλης μας. Όσον αφορά εμένα, βρίσκω την τοπική αυτοδιοίκηση ένα νέο ενδιαφέρον πεδίο και θα το χαρακτήριζα «ρομαντικό», γιατί μπορείς να ονειρευτείς και να υλοποιήσεις την πόλη που θα ήθελες να ζήσεις. Σίγουρα, η ενασχόληση με τα κοινά απαιτεί προσωπικό χρόνο και θυσίες, αλλά όλα αυτά θεωρούνται αμελητέα μπροστά στο έργο που μπορεί να προσφέρει κάποιος στα πλαίσια της τοπικής αυτοδιοίκησης και την αντίστοιχη ικανοποίηση και χαρά που εισπράττει από το έργο του και τους συμπολίτες τους. Όσοι με ξέρουν, μπορούν να διαβεβαιώσουν ότι η επικοινωνία μου με τους συμπολίτες μου αποτελεί ένα χαρακτηριστικό που αγαπώ. Αποφάσισα να στραφώ στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, έχοντας ως κινητήριο δύναμη την αγάπη μου για την πόλη, που έχω ζήσει και μου έχει προσφέρει πολλά. Έχω το αίσθημα του «δούναι και λαβείν» και οφείλω να της ανταποδώσω και εγώ άλλα τόσα. Θεωρώ, πως πρέπει να τολμάμε, να προσπαθούμε, να αγωνιζόμαστε, να πραγματοποιούμε τα όνειρα και τα εκάστοτε οράματα που μπορεί να έχουμε! Έχοντας πραγματοποιήσει σπουδές σε πολλές πόλεις της Ελλάδας, όπως η Αλεξανδρούπολη , η Θεσσαλονίκη, η Ρόδος και έχοντας εργασθεί σε κάποιες άλλες,  έχω αναπτύξει ένα δικό μου όραμα για την πόλη μας και τα πανέμορφα χωριά γύρω από αυτήν! Είμαι εδώ για να γίνω η φωνή των κατοίκων στα συμβούλια. Είμαι εδώ για να αφουγκράζομαι τις ανάγκες, τις επιθυμίες, τα προβλήματα, αλλά και τα όνειρά τους! Πιστεύω πάρα πολύ στον συνάνθρωπο και πιστεύω ακόμα περισσότερο στην συλλογική δουλειά. Πιστεύω πως όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες βελτιωτικές αλλαγές για την πόλη μας.  Στη ζωή μου έμαθα να αγωνίζομαι, να διεκδικώ, να μοχθώ για όσα ονειρεύομαι! Αυτό θα κάνω και στα πλαίσια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης!

Πες μου το πολύ μεγάλο θετικό του Δήμου Κιλκίς ως δημοτική, γεωγραφική, κοινωνική, οικονομική, πολιτική οντότητα... αλλά και το μεγάλο αρνητικό, παρακαλώ θερμά! 


Ένα πολύ μεγάλο θετικό του Δήμου μας είναι ότι μπορεί να αποτελέσει σταυροδρόμι πολλών νομών, αλλά και χωρών! Μπορεί να γίνει σημείο συνάντησης των χωρών που γειτνιάζουν με αυτό, αλλά και σημείο συνάντησης όμορων πόλεων. Ας μην ξεχνάμε, ότι το Κιλκίς ξεχωρίζει για την τεράστια και βαρυσήμαντη ιστορία που μπορεί να αξιοποιηθεί με ποικίλους τρόπους, ώστε να προσελκύσουμε επισκέπτες στην πόλη και να προβληθεί σε όλη την Ελλάδα. Σ’ αυτό το σημείο πρέπει να προσθέσουμε ότι έχει μία σπουδαία πολιτιστική κληρονομιά. Ούσα μέλος πολιτιστικών Συλλόγων καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής μου , από τα 6 μου χρόνια μέχρι και σήμερα,  πρέπει να τονίσω την αξία των πολιτιστικών σωματείων και συλλόγων στον τόπο μας. Με την ιδιότητα της δασκάλας και της φιλολόγου, ομολογώ ότι η ιστορία, ο πολιτισμός, τα ήθη και τα έθιμα της περιοχής μας είναι αξιοζήλευτα. Ο τόπος μας έχει πολλές φυσικές ομορφιές που μπορούν να αξιοποιηθούν ακόμα περισσότερο και να προβληθούν σε όλη την Ελλάδα. Σίγουρα,  ο Δήμος μας έχει όλα τα θετικά στοιχεία ενός επαρχιακού τόπου, όπως για η άμεση επαφή με τους ανθρώπους, οι μικρές αποστάσεις και οι εποικοδομητικές συζητήσεις . Είναι ένας τόπος που παραμένει «αυθεντικός» στο πέρασμα του χρόνου. Στο Δήμο μας υπάρχουν πολλά ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία, τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν. Υπάρχει μία ευρεία γκάμα τοπικών βιολογικών προϊόντων, τα οποία είναι άμεσα συνυφασμένα με τα σύγχρονα διατροφικά πρότυπα. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για ενασχόληση των νέων με τον πρωτογενή τομέα και μία ισχυρή βιομηχανική ζώνη που δίνει ευκαιρίες εργασίας για τους νέους. Στον αντίποδα, το αρνητικό στοιχείο είναι η έλλειψη του έντονου αισθήματος συλλογικότητας, ομαδικότητας και συνεργασίας που παρατηρείται κάποιες φορές. Είναι καλό να είμαστε διαλλακτικοί και ευέλικτοι και να αποστασιοποιηθούμε από φανατισμούς και ακρότητες, ώστε όλοι να βάλουμε ένα λιθαράκι αγάπης για τον τόπο και  να απαλλαχθούμε από διχασμούς και έριδες. Ο Δήμος αποτελεί ζωντανό κύτταρο της ευρύτερης κοινωνίας και για να παραμείνει υγιές, θα πρέπει να τρέφεται με ομόνοια και πνεύμα συνεργασίας, κατανόησης και  αλληλεγγύης. 


Γιατί ΚΙΛΚΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ και Δήμαρχος, κος. Δημ. Κυριακίδης; 
Σκέψου ότι εχεις απέναντι σου έναν μέσο νεολαίο της γενιάς και της πόλης μας, ας πούμε 25. 


«Κιλκίς Μπροστά»  με τον Δήμαρχο Δημήτρη Κυριακίδη, γιατί είναι ζωτικής σημασίας να συνεχιστεί το έργο της προηγούμενης τετραετίας. Με περισσότερη εμπειρία, περισσότερες γνώσεις, περισσότερο και ακόμα πιο ισχυρό δυναμικό , ο Δήμαρχος Δημήτριος Κυριακίδης εφοδιάστηκε για την επόμενη μέρα. Συμπορεύομαι με το συνδυασμό του Δημήτρη Κυριακίδη «Κιλκίς Μπροστά», ούσα πεπεισμένη και βέβαιη  ότι θα πραγματοποιήσει επιτυχώς το όραμα του με αξιοπρέπεια, γνώση, ηθική και κυρίως αγάπη για τον τόπο. Είμαι σίγουρη ότι θα συνεχιστούν τα έργα υποδομής και πολιτισμού. Ο Δήμος Κιλκίς την τελευταία τετραετία πρόσφερε μουσικά και θεατρικά δρώμενα δωρεάν. Διοργανώθηκαν, συναυλίες, παραστάσεις για όλο τον κόσμο. Εμπιστεύομαι τον Δήμαρχο, Δημήτρη Κυριακίδη, επειδή είναι αξιόπιστος, ευέλικτος, ηθικός, ικανός και οργανωτικός. Απέδειξε πως έχει το μεράκι να εργαστεί σκληρά για το καλό του τόπου. Ο Δημήτριος Κυριακίδης εξετάζοντας εξονυχιστικά τα προβλήματα του Δήμου, πρόσφερε τεράστιο έργο σε ποικίλους τομείς.  Ασχολήθηκε ενδελεχώς όχι μόνο με την πόλη, αλλά και τα χωριά που την περιβάλλουν. Οι παιδικές χαρές κόσμησαν τα χωριά μας, για τα οποία ο Δήμαρχος ενδιαφέρεται σε ύψιστο βαθμό. «Κιλκίς Μπροστά», λοιπόν, γιατί ο Δήμος μας Προχώρησε Μπροστά τον Δήμο και σημείωσε σπουδαία βήματα. Είμαστε έτοιμοι και εφοδιασμένοι να κάνουμε ακόμα περισσότερα!


Τι θα έλεγες σε μια μέση νεολαία κοπέλα/ένα μεσο νεολαίο παλικάρι από την πόλη μας είτε τα χωριά μας, για την/τον πείσεις να μείνει εδω, να εργαστεί, να κανει οικογένεια, εδώ Κιλκίς. 
Πως θα κρατήσετε εδώ την νεα γενια, τι κίνητρα θα δωσετε... 
Οκ, με βάση τις δυνάμεις σας ως Δήμαρχος/Δημοτική Αρχη. 


Μπορώ να πω με σιγουριά, ότι στο Κιλκίς οι ευκαιρίες για εργασία είναι ποικίλες τόσο στην βιομηχανική περιοχή όσο και στον πρωτογενή τομέα. Ήδη υπάρχουν πολλοί νέοι άνθρωποι με τις δικές τους επιχειρήσεις , με τις δικές τους δουλειές, οι οποίοι έχουν φτιάξει την οικογένειά τους εκεί και απολαμβάνουν τους ρυθμούς ζώης σε αυτήν. Ο Δήμος Κιλκίς μπορεί να παρέχει εργασία μέσω διαφόρων προγραμμάτων σε αρκετούς ανθρώπους. Επίσης, η άμεση εξυπηρέτηση και ο ελεύθερος χρόνος που έχεις αποτελούν δελεαστικά στοιχεία για να μείνει κανείς εδώ. Οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων στην πόλη μας και στα χωριά μας είναι πιο θερμές συγκριτικά με τα μεγάλα αστικά κέντρα. Στο Κιλκίς υπάρχει μία ασφάλεια για τους νέους οικογενειάρχες. Παραμένει ένα μέρος που τα παιδιά ακόμη παίζουν στα πάρκα και στις πλατείες. Η επαφή με τη φύση και το περιβάλλον σε ένα επαρχιακό μέρος χαρίζει αδιαμφισβήτητα μία πολύ καλή ποιότητα ζωής.


Θελω να σε ακουσω... τις απόψεις σου, 
στο μεγάλο και σπουδαίο θέμα; 
Νεα Γυναίκα στην Πολιτική κάθε βαθμίδας. 


Στα πλαίσια των Μεταπτυχιακών μου Σπουδών «Φύλο και Νέα  Εκπαιδευτικά και Εργασιακά Περιβάλλοντα στην Κοινωνία της Πληροφορίας» διερεύνησα τη συμμετοχή της γυναίκας στον πολιτικό στίβο. Νιώθω ιδιαίτερα χαρούμενη, καθώς καθημερινά η θέση της γυναίκας στην πολιτική ενδυναμώνεται συγκριτικά με το παρελθόν. Η γυναίκα έχει να προσφέρει. Με τη γυναίκα στην πολιτική θωρακίζεται η  ισότητα και σταδιακά εξαλείφονται τα έμφυλα στερεότυπα και οι προκαταλήψεις. Η νέα γυναίκα στην πολιτική μπορεί να έχει εφόδια, γνώσεις, ενσυναίσθηση, ευαισθησίες για τα κοινωνικά θέματα. Η νέα γυναίκα μπορεί να αναλάβει πρωτοβουλίες, να είναι διαλλακτική, λογική, ακομπλεξάριστη,  ετοιμόλογη! Μπορεί να αποδεχτεί τη διαφορετικότητα, να θέσει στόχους, να ξεδιπλώσει διαφορετικές οπτικές, να χρησιμοποιήσει τα βιώματα και τις εμπειρίες, ώστε να παρουσιάσει νέες ιδέες. Μία νέα γυναίκα με γνώσεις και ευαισθησίες είναι δυνατόν να επιφέρει την κοινωνική αλλαγή και να αναδείξει την άλλη πλευρά του νομίσματος!










Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου