Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2023

The ReMARKables InterViews Vol. 320: Η Ελισάβετ Δοβλιατίδου, Μητέρα και Μοντέλο, μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά και το Off The Record News BlogSpot


The ReMARKables InterViews Vol. 320:

Η νεαρά κυρία Ελισάβετ Δοβλιατίδου - Γαλάτη, Μητέρα και Μοντέλο,

μιλά στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά... 

το CulturePoint, την Gnomi Kilkis-Paionias και το Off The Record News BlogSpot 


Ποια είναι τα επαγγελματικά, εργασιακά σου πλάνα αυτό τον καιρό; 

Και πες μας για σένα, το βιογραφικό σου. Μητέρα, Εργαζόμενη, Νέος Άνθρωπος!  


Αυτό το διάστημα είμαι επικεντρωμένη στο Παιδί μου ξεκάθαρα... και να θέλω δηλ. να κάνω κάτι δεν βρίσκεται εύκολα ο χρόνος καθώς δεν υπάρχει κάπου να αφήσω το παιδί και δεν τον έχω στείλει παιδικό ακόμα. Η Οικογένεια πάνω από όλα! Δουλειές βρίσκουμε ανά πάσα στιγμή ομως τα παιδικά χρόνια των μικρών μας όχι... μια φορά είναι Παιδιά... και δεν το αλλάζω με καμία εργασία στον κόσμο και με λεφτά!


Τι σημαίνει για σένα η δουλειά σου και ο κλάδος σου;  

Πως νιώθεις; Τι σου κάνει καλά την καρδούλα σου; 


Η δουλειά είναι κάτι που κάποιους τους γεμίζει αρκεί να είναι αυτό που τους αρέσει, η δουλειά μου είναι δημιουργική μου αρέσει απλά από τότε που έχω γίνει Μητέρα δεν βλέπω κάτι πιο σημαντικό από αυτό... :) Η καρδούλα μου είναι γεμάτη όταν ξέρω πως έχω ξεπεράσει τον εαυτό μου και κάθε μέρα εξελίσσομαι σε καλύτερο άνθρωπο και δίνω το ''Παρών'' στην Οικογένεια μου στο Παιδί μου κ νιώθω πολύ ευλογημένη για αυτό. 


Νιώθεις ότι ο ρολος, η θέση, η τοποθέτηση, η ουσία, η εικόνα 

της Γυναίκας του 2023 είναι σε καλό επίπεδο; 


Θα μπορούσε και πολύ καλύτερα... αλλά σίγουρα είναι σε καλύτερη μοίρα από ότι πριν πολλά χρόνια οι Γυναίκες εκφράζονται ελεύθερα και δείχνουν τον δυναμισμό τους σε κάθε κλάδο εργασίας πλέον!


Πως ήταν για σένα το Καλοκαίρι 2023

που μας αποχαιρέτησε πριν λίγες εβδομάδες; 


Το Καλοκαίρι αυτό ήταν ατελείωτο πέρασα πολύ όμορφα αλλά περίμενα πως και πως να... χειμωνιάσει! 


Πες μας μια αισιόδοξη, ανθρώπινη και φωτεινή σκέψη σου

με γνώμονα και άξονα τις Γιορτές (Χριστούγεννα - Πρωτοχρονιά) 2023;


Οι Γιορτές είναι κάτι εικονικό... τι κάνουμε όμως όταν τελειώσουν; Συνεχίζουμε να έχουμε αυτήν  την καλή διάθεση για τους γύρω μας; Ας  προσπαθήσουμε να κρατήσει αυτό για όλο τον χρόνο... θα ευχηθώ εγώ λοιπόν. Γιορτές για μένα είναι η κάθε όμορφη στιγμη που περνάς με δικούς σου ανθρώπους δεν είναι απαραίτητα ούτε Χριστούγεννα ούτε Πάσχα ούτε Γενέθλια αυτά είναι για εμένα αφορμές για να δημιουργήσουμε κάτι εξτρα μαγικό που στην ουσία μπορούμε και καθημερινά να φτιάξουμε και να μη περιμένουμε αυτές τις μέρες!
















Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου