Sydney Sweeney has the Perfect Jeans. Όταν ζούμε στον 21ο αιώνα και είσαι ένα παγκόσμιο brand και επιλέγεις αυτό το σλόγκαν, παίζεις επικίνδυνα με τη φωτιά και μπορεί να καείς.
Η American Eagle, σε μια σαφή στροφή προς τον συντηρητισμό που επικρατεί στις ΗΠΑ, διάλεξε το ιδανικό πρόσωπο για την καμπάνια της, τη γυναίκα που είναι το sex symbol των ΗΠΑ, τη Σίντνεϊ Σουίνι, έδωσε αυτό το σλόγκαν στην καμπάνια για τη νέα της κολεξιόν και άφησε τον κόσμο να κάνει τον θόρυβο και τη συζήτηση γύρω από την εικόνα και το background της φράσης.
Great Jeans ή Great Genes; Είναι κάποιο κρυφό μήνυμα περί ευγονικής και επανόδου της ιδεολογίας των Ναζί; Σε μια φωτογραφία, η Σίντνεϊ Σουίνι απεικονίζεται να γράφει την λέξη «jeans» πάνω από τη λέξη «genes», σα να κλείνει παιχνιδιάρικα το μάτι στα αρνητικά σχόλια που λαμβάνει η ίδια και η American Eagle τα τελευταία 24ωρα. Σε ένα άλλο βίντεο, η κάμερα εστιάζει στο στήθος της όσο εκείνη λέει ότι οφείλει το σώμα της στα Good Jeans (Genes) και σταματάει για να πει «Τα μάτια μου είναι εδώ πάνω». Πριν όμως από αυτό, υπήρξε κάτι άλλο.
Η Σουίνι αποδείχτηκε χρυσωρυχείο για την American Eagle, μιας και από την Πέμπτη που κυκλοφόρησε η καμπάνια για τη φθινοπωρινή κολεξιόν, υπήρξε άνοδος ως και 25% στη μετοχή της εταιρείας, με τη συνολική αξία της να ανεβαίνει κατά 1 δισ. δολάρια. Σε μια περίοδο που οι πωλήσεις δεν πήγαιναν καλά για την American Eagle, η Σουίνι έφερε την άνθιση, αυξήθηκαν κατακόρυφα οι πωλήσεις και η ομάδα του μάρκετινγκ προβλέπει πως θα είναι η πιο δυναμική χρονιά των τελευταίων ετών για το brand.
Πολλοί κάνουν το λάθος να την υποτιμήσουν και να υποστηρίξουν πως πουλάει το σώμα της, όμως η Σουίνι λειτουργεί με... ''πανουργία'', τέτοια που δε μπόρεσε να έχει η Μέριλιν Μονρόε.
Η καμπάνια για την American Eagle είναι μάλλον το αποκορύφωμα για μια ηθοποιό που αποτελεί την ενσάρκωση του παλιού αμερικανικού ονείρου.
Περιζήτητη γυναίκα στα μεγάλα brands, μια σύγχρονη Μονρόε Με τη Σουίνι να έχει διευρύνει τον τελευταίο χρόνο, καθώς βρίσκεται σε απόλυτο limit up, το portfolio της και να έχει συνεργασίες με πολλά brands, όπως το Baskin Robbins, αλυσίδα παγωτών και κέικ, που την έκανε εσχάτως brand ambassador, ενώ πριν λίγους μήνες έβγαλε στην αγορά σαπούνι με βασικό συστατικό το νερό από τη μπανιέρα της αφού είχε κάνει η ίδια μπάνιο και πωλήθηκαν σε χρόνο dt πάνω από 5.000 σαπούνια στην τιμή των 8 δολαρίων, με κάποια να μεταπωλούνται σε πλατφόρμες και να φτάνουν ως και 2.000 δολάρια. Η καμπάνια για την American Eagle είναι μάλλον το αποκορύφωμα για μια ηθοποιό που αποτελεί την ενσάρκωση του παλιού αμερικανικού ονείρου.
Μια ξανθιά, νέα κοπέλα, με πληθωρικό στήθος, με γλυκιά φωνή, με σορτσάκια, με τζιν, προκλητική. Η Σουίνι είναι μια γυναίκα που το προφίλ της εξιτάρει, λόγω αυτών των στοιχείων, περισσότερο τους antiwoke, με αρκετούς να λένε πως αυτή η γυναίκα επαναφέρει τον άντρα εκεί που ήταν πριν το woke κίνημα. Στην καμπάνια βλέπουμε μια λευκή γυναίκα, στη νιότη της, να φοράει τζιν, να εστιάζει η κάμερα στα οπίσθιά της και να μπαίνει σε μια Mustang. Η επιτομή του αμερικανικού ονείρου. Θυμίζει κάτι παλιές διαφημίσεις για μπέργκερ στο Super Bowl ή πριν την 4η Ιουλίου, που η Σαμάνθα Χουπς έβγαινε με μπικίνι με την αμερικανική σημαία.
Μετά τη Σαμάνθα, την Κέιτ Άπτον, τη Σάρλοτ ΜακΚίνι, τρία ξανθά μοντέλα του Sports Illustrated, τρεις ξανθές και πληθωρικές γυναίκες, η Σίντνεϊ Σουίνι επαναφέρει μια κουλτούρα και μια εποχή που πολλοί την αναπολούν και τη θέλουν.
Ίσως όχι εν γνώσει της, αλλά το κάνει. Πολλά podcasts έχουν βρει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τη διαφήμιση για να ρίξουν τα πυρά τους στο woke κίνημα και να μιλήσουν για μια νέα εποχή που ανατέλλει, στην οποία η woke ατζέντα θα «πεθάνει» και θα επιστρέψουμε στις «παραδοσιακές αξίες». «Οι άντρες τους οποίους κατηγορούν τα τελευταία 10 χρόνια, είναι αυτοί στους οποίους απευθύνονται ξανά», λένε με περίσσια αυτοπεποίθηση. Η Σουίνι μοιάζει να είναι στο σημείο εκείνο που ήταν η Μέριλιν Μονρόε στο απόγειο της αποδοχής της, ιδίως τους άντρες.
Σε αυτή την πορεία της προς την κορυφή της δημοφιλίας, η Σίντνεϊ Σουίνι δείχνει να μην ενδιαφέρεται καθόλου για την κουβέντα που γίνεται για την ίδια. Για τις πολλές σχέσεις που της φορτώνουν, ενώ έχει σύντροφο, για τις γυμνές της σκηνές στο Euphoria, για το πόσο καλή ηθοποιός είναι, για όλες της τις επιλογές και κινήσεις σχολιάζεται. Δεν την απασχολούν όμως καθόλου όλα αυτά. Ούτε και το ότι μπορεί να γίνει σημαία των antiwoke για να τα βάλουν με τον δικαιωματισμό. Λειτουργεί με επιχειρηματικό μυαλό, κάνει business όπως όλες και όλοι στο Χόλιγουντ και ισχυροποιεί την θέση της στη βιομηχανία, τόσο με την οικονομική της δυναμική όσο και, κατ’ επέκταση, με τις επαγγελματικές της επιλογές, με τις ταινίες που κάνει.
Δεν είναι τυχαίο που σε μια εποχή στην οποία όλα τα μεγάλα στούντιο φτιάχνουν ταινίες με καστ γεμάτα δημοφιλείς ηθοποιούς (Σαλαμέ, Ζεντάγια κλπ.), η Σουίνι δεν υπάρχει πουθενά μαζί με άλλους. Είναι μόνη της, δε συνδέεται με κανέναν. Και κάνει τις δικές της ταινίες.
Η Σίντνεϊ Σουίνι χρειάστηκε μερικά τζιν ρούχα για να κάνει την Αμερική να την συζητάει. Αυτό την έχει καταστήσει γυναίκα-πρότυπο για τον ανδρικό πληθυσμό στις ΗΠΑ. Μια νέα Μέριλιν Μονρόε, μια γυναίκα που ανασταίνει τα παλιά πρότυπα και γίνεται αυτοβούλως βορά στα βλέμματα και τις φαντασιώσεις.
Το σεξουαλικό κομμάτι δεν υπάρχει στο τραπέζι. Υπάρχει μόνο η εξουσία που ασκεί στον θεατή. Διαφεντεύει, κατακτά και προχωρά... και πολύ καλά κάνει δηλ.!

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου