Η ηθοποιός - παραγωγός - μοντέλο, νεαρά κα. Σίντνεϊ Σουίνι επιστρέφει στη νέα καμπάνια της Jimmy Choo για τη σεζόν Φθινόπωρο 2025, συνεχίζοντας τη συνεργασία της με τον βρετανικό οίκο. Η ηθοποιός είχε κάνει την πρώτη της εμφάνιση για τη Jimmy Choo τον Μάιο του 2024, στην καμπάνια άνοιξη/καλοκαίρι.
Όπως αναφέρει η Page Six, η ηθοποιός δεν περιορίζεται μόνο στον χώρο της μόδας. Είναι ήδη το πρόσωπο σε προϊόντα που κυμαίνονται από lip masks μέχρι παντόφλες, ενώ στο κινηματογραφικό της μέλλον την περιμένουν μεγάλες παραγωγές: το βιογραφικό «Christy», όπου θα υποδυθεί την πυγμάχο Κρίστι Μάρτιν, αλλά και η ταινία «The Housemaid». Ωστόσο, οι fans της ανυπομονούν κυρίως για την τρίτη σεζόν του «Euphoria» στο HBO, όπου η αγαπημένη (και μισητή ταυτόχρονα) Κάσι αναμένεται να χαρίσει νέες αξέχαστες ατάκες.
Σημειώνεται ότι η 27χρονη ηθοποιός βρέθηκε πρόσφατα στο επίκεντρο σφοδρής κριτικής, με αφορμή μία καμπάνια της American Eagle. Στη διαφήμιση, η οποία βασιζόταν στο λογοπαίγνιο «great jeans/genes», η ηθοποιός εμφανιζόταν ως κεντρικό πρόσωπο του brand. Το μήνυμα, όμως, προκάλεσε αντιδράσεις, με αρκετούς να υποστηρίζουν ότι αναπαράγει ξεπερασμένα πρότυπα ομορφιάς και υπονοεί ιδέες συνδεδεμένες με τη λευκή υπεροχή, ενώ δεν έλειψαν και εκείνοι που το θεώρησαν μια έξυπνη διαφημιστική έμπνευση. Η εταιρεία από την πλευρά της υπερασπίστηκε την καμπάνια, τονίζοντας πως «ήταν πάντα θέμα jeans» και δεν προχώρησε σε απόσυρσή της.
Η Σίντνεϊ Σουίνι απογειώνει την American Eagle παρά την κατακραυγή. ΗΣίντνεϊ Σουίνι, γνωστή από τη σειρά Euphoria, έγινε το απρόσμενο χαρτί της American Eagle. Η νέα καμπάνια «Sydney Sweeney Has Great Jeans» προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στα κοινωνικά δίκτυα για υπαινιγμούς με φυλετικές προεκτάσεις — όμως η δημοσιότητα λειτούργησε υπέρ της εταιρείας, με τις μετοχές να εκτινάσσονται 33% την Πέμπτη.
Παρά τις επικρίσεις, η Σουίνι παραμένει στο κέντρο της στρατηγικής. «Η Σίντνεϊ θα είναι μαζί μας και στο δεύτερο μισό του έτους, με νέα στοιχεία στην καμπάνια», τόνισε ο διευθυντής μάρκετινγκ της AE, Κρεγκ Μπρόμερς. Η εταιρεία κατέγραψε ήδη 700.000 νέους πελάτες από τις συνεργασίες με Σουίνι και Τράβις Κέλσι, ενώ οι καμπάνιες άγγιξαν τα 40 δισ. impressions. Η συνεργασία με τον αστέρα του NFL και σύντροφο της Τέιλορ Σουίφτ, Τράβις Κέλσι, μέσω του brand Tru Kolors, ενίσχυσε ακόμη περισσότερο την απήχηση στη Gen Z. Οι αναλυτές μιλούν για στρατηγική που μπορεί να δώσει σημαντική ώθηση στις πωλήσεις ενόψει εορτών και νέας σεζόν NFL.
Η American Eagle διατηρεί εκτίμηση για σταθερές πωλήσεις φέτος, παρά την πρόβλεψη της αγοράς για πτώση 1,1%. Ο δείκτης P/E της εταιρείας φτάνει το 13,05, πάνω από Abercrombie & Fitch (8,94) και Urban Outfitters (12,13). Το short interest βρίσκεται στο 16,6% του δημόσιου float, δείχνοντας ότι η μετοχή συνεχίζει να πολώνει επενδυτές. Προς το παρόν, πάντως, η Σίντνεϊ Σουίνι αποδεικνύεται ο πιο δυνατός άσσος στο μάρκετινγκ της American Eagle. Η Σίντνεϊ Σουίνι αποφάσισε να βάλει τέλος στις εικασίες και τις συζητήσεις γύρω από την πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια της με την American Eagle, κατά την παρουσία της στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Τορόντο, υποστηρίζοντας ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται να σχολιάσει το θέμα.
«Είμαι εκεί για να υποστηρίξω την ταινία μου και τους ανθρώπους που συμμετείχαν στην παραγωγή της, και δεν είμαι εκεί για να μιλήσω για τζιν. Η ταινία αφορά την Κρίστι και γι’ αυτό θα μιλήσω γι’ αυτήν», δήλωσε η Σίντνεϊ Σουίνι στο Vanity Fair σε συνέντευξή της που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη. Η «σκοτεινή» καρδιά της αντιπαράθεσης είναι η καμπάνια με τίτλο Sydney Sweeney Has Great Genes/Jeans, που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο. Το λογοπαίγνιο μεταξύ των λέξεων genes (γονίδια) και jeans (τζιν) αποτέλεσε το κεντρικό μοτίβο, το οποίο ωστόσο προκάλεσε δημόσια κατακραυγή και κατηγορίες για υποβολιμαία επίκληση σε ιδεολογίες εθνικής υπεροχής.
Η καμπάνια προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, με αρκετούς χρήστες στα social media να σχολιάζουν πως η έμφαση σε αισθητικά χαρακτηριστικά δηλώνει ότι τα γενετικά χαρακτηριστικά όπως τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια παρουσιάζονται ως ανώτερα σε σχέση με άλλα – μοτίβο που ήταν έμμεσα συνυφασμένο με ιστορικές αφηγήσεις φυλετικής υπεροχής. Παρά το γεγονός ότι η ίδια η Σουίνι επέλεξε τη σιωπή, οι αντιδράσεις παραμένουν έντονες: πολιτικά πρόσωπα απ’ όλο το φάσμα χρησιμοποίησαν την καμπάνια είτε για να την κατακρίνουν είτε για να την υπερασπιστούν, ενώ ο ίδιος ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ και συντηρητικά ΜΜΕ επαίνεσαν τη διαφήμιση, χαρακτηρίζοντάς την «φανταστική», σύμφωνα με το BBC.
Σε συμπληρωματικά ρεπορτάζ – όπως στην Page Six – επισημαίνεται πως, παρά τον σάλο, η καμπάνια απέδωσε δεόντως: οι πωλήσεις της συνεργασίας με τη Σουίνι εκτοξεύτηκαν, κάποια είδη εξαντλήθηκαν σε λίγες ημέρες, ενώ η ίδια η εταιρεία την περιέγραψε ως την πιο επιτυχημένη της έως σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου