Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Άρτεμις Γκούρλια: Μια χρήσιμη επιλογή για την Ανατολική Αττική


Η Άρτεμις Γκούρλια είναι μια νεανική, δυναμική, αισιόδοξη νότα στο ψηφοδέλτιο του υποψήφιου περιφερειάρχη Αττικής, Γιάννη Σγουρού.

Η υποψηφιότητα της 26χρονης Άρτεμις Γκούρλια είναι μια συνειδητή επιλογή και έχει να κάνει με την περιοχή που μεγάλωσε και ζει. Το Μενίδι και την Ανατολική Αττική. «Η περιοχή μου είναι γνωστή μόνο για αρνητικούς λόγους. Για κανέναν θετικό. Εγκληματικότητα, ανεργία. Μία περιοχή που αποτελεί συνήθως το καλύτερο φόντο για να αναδείξουν προεκλογικά οι πολιτικοί την κοινωνική τους ευαισθησία. Εγώ ζω εδώ. Και ξέρω τι χρειάζεται. Και θέλω να το αλλάξω», αναφέρει η υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Ανατολικής Αττικής.

Θεωρεί ότι οι αυτοδιοικητικές εκλογές είναι το κατεξοχήν πεδίο όπου οι κομματικές ταυτότητες μένουν πιο πίσω. Αλλά ποτέ δεν έκρυψε τις πολιτικές μου πεποιθήσεις, οι οποίες, όσοι την γνωρίζουν είναι κεντροδεξιές. «Αυτό όμως που προέχει αυτή την στιγμή είναι η σύνθεση. Ο κ. Σγουρός, κάνοντας μου την πρόταση να είμαι υποψήφια δεν με ρώτησε για την κομματική μου ταυτότητα, αλλά αν έχω όρεξη να δουλέψω για έναν κοινό σκοπό μέσα από μία συλλογική προσπάθεια. Η απάντηση είναι θετική», καταλήγει η κ. Γκούρλια.

Η υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Ανατολικής Αττικής, Άρτεμις Γκούρλια έχει σπουδάσει Πολιτικές Επιστήμες και Διεθνείς Σχέσεις στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ενώ παράλληλα έχει τελειώσει Δημοσιογραφία. Εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα, ενώ ασχολείται με τα κοινά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου