Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

Κουδούνη Αθηνά | Η γυναίκα του σήμερα δεν έχει να φοβηθεί τίποτα!



Αρχικά αγαπητή φίλη Αθηνά, θα μου πεις τα βασικά: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, ενδιαφέροντα κλπ.

Γεννήθηκα στην Αθήνα έχω καταγωγή από Μακεδονία και Πελοπόννησο αλλά ζω και έχω μεγαλώσει στη Χαλκίδα στο Ν. Ευβοίας. Είμαι 26 χρονών κι είμαι απόφοιτος του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2016 έδωσα κατατακτήριες για το Τμήμα Νομικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης όπου και βρίσκομαι στο 3 έτος. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου ολοκλήρωσα 6 μήνη πρακτική στο Γενικό Πρωτόκολλο της Βουλής των Ελλήνων. Με την ολοκλήρωση του δεύτερου πτυχίου μου θα ήθελα να ασχοληθώ με το δικαστικό κλάδο που ήταν πάντα το όνειρο μου. Παράλληλα είμαι στην ΟΝΝΕΔ Ευβοίας και μάλιστα έχω εκλεγεί Σύνεδρος με τη ΝΔ παίρνοντας την τιμητική 4η θέση. Στον ελεύθερο χρόνο μου επιλέγω να διαβάζω και να ενημερώνομαι σχετικά με το αντικείμενο μου καθώς και να πηγαίνω γυμναστήριο, θέατρο και σινεμά.

Ως δραστήρια και δυναμική γυναίκα και μάλιστα νέα και ανερχόμενη στον επαγγελματικό και κοινωνικό στίβο βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ στον εργασιακό/πολιτικό σου χώρο;

Είναι αστείο να μιλάμε για διακρίσεις σήμερα και μάλιστα στον συγκεκριμένο πολιτικό χώρο. Η γυναίκα είναι πλήρως ισότιμη και η παράταξη μας έχει πρωτοστατήσει σε αυτό.

Είσαι ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη, σε ότι αφορά κοινωνικά, διεθνή, περιβαλλοντικά, πολιτικά ζητήματα; 
Ζεις ενεργά το σήμερα;

Προσπαθώ να συμμετέχω -όσο μου επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου βέβαια- σε διάφορες δράσεις κυρίως όμως δράσεις που αφορούν τα εθνικά μας θέματα.  Ξέρετε στον χώρο τον δικό μας δεν υπάρχει ο ακτιβισμός με την έννοια που γνωρίζουμε. Η συμμετοχή μας όμως ειδικά εμάς των νέων σε συλλαλητήρια όπως για το Μακεδονικό ή ακόμα και το "Μένουμε Ευρώπη"  έχει καταλυτικό ρόλο στον μετασχηματισμό της κοινωνίας. Η κοινωνία είναι εντελώς διαφορετική σήμερα συγκριτικά με μία πενταετία πριν.

Γιατί Ν.Δ. σήμερα; 
Γιατί κεντροδεξιά; 

Καλώς ή κακώς είναι η μοναδική λύση. Μία φιλελεύθερη πατριωτική παράταξη που έχει δικαιωθεί μεταπολιτευτικά σχεδόν σε όλες τις επιλογές της. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στα κρίσιμα ζητήματα ήταν απέναντι στον λαϊκισμό διαχρονικά. Εκτός απ´ αυτά ίσως να φταίει και το γονίδιο. Η μητέρα μου Σοφία Κουδούνη, αρχιτέκτων μηχανικός του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης έχει αναπτύξει μια μεγάλη συνδικαλιστική δράση με τη ΝΔ. Αυτή τη στιγμή είναι προϊσταμένη ΜΩΕ στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Νομού Ευβοίας. Είναι τομεάρχης υποδομών και δικτύων με τη ΝΔ - ΝΟΔΕ Ευβοίας και εκλεγμένη στην κεντρική αντιπροσωπεία του ΤΕΕ με τη ΔΚΜ. Είμαι πολύ περήφανη για όσα έχει καταφέρει και για όσα ακόμα θα καταφέρει. Πάντα είμαι πλάι της και τη στηρίζω.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); 
Τι σε ενοχλεί; 
Βλέπεις φως; 
Τι οφείλουμε σαν νέα γενιά προς την Ελλάδα; 

Είμαστε η γενιά που χτυπήθηκε περισσότερο από την κρίση. Οι περισσότεροι φίλοι μου αν δεν έχουν ήδη μεταναστεύσει το σκέπτονται πολύ σοβαρά. Θεωρώ όμως ότι είναι και η ευκαιρία μας για να αποδείξουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε με σωστές επιλογές και πολλή δουλειά. Ας είναι η κρίση αυτή το εφαλτήριο που θα μας δώσει την ώθηση να ξεπεράσουμε τα  όρια μας και να κάνουμε την πατρίδα μας τόσο σπουδαία όσο της αξίζει.

Πως βιώνεις την οικονομική - πολιτική κρίση της πατρίδας μας; 
Τι λες σε έναν νέο/μια νέα που έφυγε ή ετοιμάζεται να φύγει έξω;

Είμαι γενικά αισιόδοξη σαν άνθρωπος. Θεωρώ ότι με σωστές επιλογές και πολλή δουλειά θα τα καταφέρουμε. Κτίζουμε ένα καλό βιογραφικό, παίρνουμε και κάποια ρίσκα και πιστεύω ότι αξίζει να μείνουμε εδώ και να παλέψουμε να χτίσουμε πάλι τη χώρα μας

Τι έχει να ‘’φοβηθεί’’ μια γυναίκα εν έτη 2018; 

Νομίζω τίποτα. Τα σεξιστικά στερεότυπα αποτελούν παρελθόν. Το μόνο που πιθανόν να τη φοβίζει είναι οι πολλοί ρόλοι που επικαλείται να εκπληρώσει σαν εργαζομένη μητέρα αλλά αυτό είναι ένας διαχρονικός προβληματισμός.

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; 
Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; 
Η φράση που σε παρακινεί. 
Μια εικόνα που φέρνεις στο νου σου και σου δίνει δύναμη. 

Όλα θα πάνε καλά! Με σκληρή δουλειά, σωστές επιλογές θα τα καταφέρουμε.








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου