Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

Τασιούνη Δήμητρα | Η νέα και όμορφη αοιδός της συμπρωτεύουσας

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Δήμητρα Τασιούνη, στέκεται, ουρανός, ωκεανός, υπαίθριες δραστηριότητες, νερό και κοντινό πλάνο

Αρχικά αγαπητή θα μου πεις τα βασικά για σένα: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια κλπ. 

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην όμορφη Θεσσαλονίκη. Είμαι 21 ετών, έχω τελειώσει γραφίστικη ενώ η ασχολία μου με την μουσική ήταν μάλλον θέμα κληρονομικοτητας, μιας και ο παππούς μου υπήρξε μουσικός. Παράλληλα παρακολουθώ μαθήματα ορθοφωνίας από τα 16. Αγαπώ να περνώ τον ελεύθερο μου χρόνο, παρέα με φίλους, τα αδέλφια μου και τους γονείς μου, ενώ δεν χάνω ευκαιρίες για ταξίδια. 

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή;

Το τελευταιο διαστημα δουλευω επαγγελματικα στο ῾Μουσικες και χρωματα Live᾽στην Θεσσαλονικη. Ενα ομορφο περιβαλλον που ξεχυλιζει απο επαγγελματισμο. Η πολυαριθμη μουσικη μας ομαδα ειναι σε θεση να ικανοποιησει και τον πιο απαιτητικο πελατη μας εφοσον καλυπτουμε πολλα ειδη ελληνικης μουσικης. Ειμαι πολυ ευχαριστημενη και ευγνωμων για αυτη την συνεργασια και ευχομαι να κρατησει καιρο.

Ως δραστήρια και δυναμική κυρία -και μάλιστα νέα- βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ/επιθέσεις στον επαγγελματικό σου χώρο από άτομα ‘’φτασμένα’’; Είναι οι 50άρηδες έτοιμοι να μας δεχθούν; 

Διακρίσεις γίνονται παντού και θεωρώ πως υπάρχουν σε κάθε επαγγελματικό χώρο για διάφορους λόγους. Ένας από αυτούς είναι η ηλικία και η έλλειψη εμπειριών σε σχέση με τους μεγαλύτερους και παλαιότερους στο επάγγελμα. Προσωπικά δεν έχω βιώσει τόσο έντονα περιστατικά που να φτάνουν σε επίπεδο επίθεσης ή παρατεταμένης άσκησης μπούλινκ, αλλά έχω βιώσει διακρίσεις και από «φτασμένα» άτομα, αλλά ακόμα και από νεότερα άτομα. Ο δυναμισμός και η φιλοδοξία ορισμένες φορές ενοχλεί και κάνει ορισμένα άτομα να νιώθουν απειλή, χωρίς ωστόσο να συνδέεται αυτό απαραίτητα με την ηλικία και τη επαγγελματική πορεία που έχει κάνει ο καθένας. Υπάρχουν, ωστόσο, πολλοί άνθρωποι αυτής της γενιάς των 50άρηδων που όχι μόνο είναι έτοιμοι να μας δεχτούν, αλλά προσπαθούν να πάρουν πράγματα από μας και να προσαρμόζονται συνεχώς στις συνθήκες και την εποχή.

Είσαι ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη, σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια; 

Όσον αφορά πολιτικά και διεθνή ζητήματα θα έλεγα πως είμαι κοινωνικοποιημένη ως ένα βαθμό μόνο, τόσο ώστε δε θα με χαρακτήριζε κανείς αδιάφορη, χωρίς να είναι και στην κορυφή της λίστας των ζητημάτων που με απασχολούν. Τα κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα είναι σαφώς πιο σημαντικά κατά την άποψή μου, γι’ αυτό και με απασχολούν περισσότερο και προτιμώ να αφιερώνω χρόνο σε αυτά και όταν μπορώ να συμβάλλω κι εγώ με τον τρόπο μου, άλλοτε περισσότερο άλλοτε λιγότερο, στην επίλυσή τους και σε δράσεις που αποσκοπούν σε αυτή. Όσο για τα ζωάκια, τα αγαπώ πάρα πολύ , μ’ αρέσει να τα φροντίζω, λατρεύω τα κατοικίδια και ιδίως το δικό μου και καταδικάζω όποια ανθρώπινη ενέργεια στρέφεται εναντίον τους. Γενικα ειμαι της αποψης πως οποιος ανθρωπος μπορει να κανει κακο σε ζωο, ειναι ικανος να βλαψει ακομη και ανθρωπο η παιδι.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); Τι σε ενοχλεί; Βλέπεις σημάδια βελτίωσης; 

Σίγουρα ζουμε σε μια δυσκολη εποχη ῾῾κρεμασμενοι᾽᾽θα ελεγε κανεις απο τα social media. Οι απαιτήσεις αυξανονται και οι προσδοκιες των νεων γινονται ολο ενα και περισσότερες απο μια κοινωνια που τους φουσκωνει τα μυαλα. Η αποξενωση των ανθρώπων ειναι σιγουρα μια ακομη μαστιγα, ενα αναγκαιο κακο, λογω του οτι οι εποχές εχουν αλλαξει και η εγκληματικοτητα εχει αυξηθει ραγδαια.

Πως βιώνεις την οικονομική και πολιτική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 10 χρόνια; 

Όπως όλοι οι νέοι άνθρωποι έχω όνειρα και στηρίζομαι σε αυτά. Το επάγγελμα που διάλεξα να πορευτώ είναι εξίσου εύκολο ή δύσκολο με οποιοδήποτε άλλο στη σύγχρονη αγορά εργασίας. Σκοπός είναι να υπάρχει θέληση, από εκεί και έπειτα όλοι βρίσκουμε τον δρόμο μας...

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες.

Η ζωή ειναι το πιο ομορφο ταξιδι και πρεπει να ζουμε το καθε λεπτο σαν να είναι το τελευταίο μας. Εξαντλω ενεργεια και δυναμη απο καθε μου σκεψη, καθε επιθυμια, κάθε ονειρο. Κατα τα αλλα ειμαι πολυ χαρουμενη που καταφερα στην εποχη μας να κάνω το χόμπι μου επαγγελμα γιατι ειναι πραγματικα σπουδαιο η καθημερινοτητα μας να κατακλύζεται από πράγματα και δραστηριότητες που αγαπάμε.

 







Η εικόνα ίσως περιέχει: την Δήμητρα Τασιούνη

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Δήμητρα Τασιούνη, κάθεται και υπαίθριες δραστηριότητες

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου