Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

Κουντουρά Γιώτα | H Mrs.Kiss the Designer από την Θεσσαλονίκη


Αρχικά αγαπητή θα μου πεις τα βασικά για σένα: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια κλπ. (Μπορείς να είσαι όσο λαλίστατη θες!)

Καταγωγή: Θεσσαλονίκη. Επάγγελμα: Fahion designer & extra stylist & photography director. Χόμπι: Pole dancing &exotic pole dance... ''έχει καθρεύτες παντού, απολαμβάνεις την εικόνα σου την θυληκοτητά σου, γουστάρεις γενικά τον εαυτό σου πολύ... για σένα, δεν χρειάζεσαι κοινό!''. Aσχολίες εκτός εργασίας: κατασκευάζω από το μηδέν πράγματα που θα ήθελα να έχω μόνο εγώ (σε fashion & deco). Η μοναδικότητα και η διαφορεικότητα είναι οι δύο λέξεις που τροφοδοτούν με οξυγόνο τα πνευμόνια μου. Οικογένεια: εγώ και η μητέρα μου. 

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια στην ζωή μου έχω δημιουργήσει την "Κiss the Designer". Είναι το brand name της δικής μου σειράς ρούχων. Σχεδιάζω όλα αυτά τα χρόνια με γνώμονα το διαφορετικό και το ωραίο! Κάτι που θα τραβάει όλα τα βλέμματα γιατί οι ''γραμμές'' του είναι οριοθετημένες πάντα ''έξω από το κουτί'' και η διάθεση της γυναίκας που το φοράει είναι sexy! Αυτή η γυναίκα κάθε φορά που ακουμπάει το βήμα της στο έδαφος δημιουργεί ήχους.. παλμικές δονήσεις που στρέφουν τα βλέμμα πάνω της χωρίς αυτή να κοπιάσει καθόλου για να το πετύχει. Ακόμα η collection ενός φρέσκου brand name ,  που ακούει στο όνομα ''Moeha'' φέρει την υπογραφή μου εξολοκλήρου. Εκεί κάθε γυναίκα θα βρει τον εαυτό της, καθώς είμαστε αποφασισμένοι να ταράξουμε τα νερά και να σπάσουμε τον ρατσισμό του style, από άποψη ηλικίας ,οικονομικής κατάστασης αλλά και επαγγελματικής ιδιότητας. 

Ως δραστήρια και δυναμική κυρία -και μάλιστα νέα- βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ/επιθέσεις στον επαγγελματικό σου χώρο από άτομα ‘’φτασμένα’’; Είναι οι 50άρηδες έτοιμοι να μας δεχθούν; 

Πριν δύο χρόνια θα είχες βρει την ''κλαψιάρα'' Γιώτα μέσα απο αυτή την ερώτηση. Σήμερα βρίσκεις την περήφανη Γιώτα, διότι τίποτα στην ζωή δεν χαρίζεται... αλλά κερδίζεται! Χαίρω σεβασμού λοιπόν αλλά όχι μόνο, έχω την ευχαρίστηση να απολαμβάνω και την φιλία τους. Φίλοι που είδαν ότι αξίζω και τα δύο.

Είσαι ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη, σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια; 

Ας ξεκινήσω άπω τα ''καλύτερα να ρωτήσετε τον διπλανό... εδώ άσχετη. Αυτά είναι τα πολιτικά. Όσον αφορά το περιβάλλον και την πανίδα να δεν θα πω ψέματα. Απλά ανακυκλώνω , δεν αφήνω τα απορριματά μου ποτέ πίσω μου και ταΐζω τα αδέσποτα της γειτονίας έως εκεί. Λόγο ότι η δουλειά μου καλύπτει το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μου θα ήταν αδύνατον να κάνω το ότι παραπάνω θα ήθελα, μια πολυτέλεια για μένα που δεν έχω. Τα διεθνή θέμα αφορούν όλους μας. Τι συμβαίνει γύρο μας επηρεάζει και εμάς,είτε άμεσα ή έμμεσα και σίγουρα χτίζει το μέλλον που εμείς θέλουμε να αφήσουμε στα παιδιά μας. Οπότε ναι ενημερώνομαι  και δρω ανάλογα με το πόσο εφικτό ή αναγκαίο κρίνετε αυτό.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (18-38); Τι σε ενοχλεί; Βλέπεις σημάδια βελτίωσης; 

Είναι τραγικό, έχουμε ξεχάσει το εμείς, το τι μπορεί να φέρει στον απέναντι το δικό μας θέλω. Έχουμε ξεχάσει το μπράβο και ακούμε παντού τους πάντες να κατακρίνουν, και φυσικά επειδή ρόδα είναι και κάποιες φορές γυρίζει ακούμε τους περσινούς επικριτές έως φετινούς followers. 

Πως βιώνεις την οικονομική και πολιτική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 10 χρόνια; 

Η έναρξη ήταν και για μένα μια μακρά κρίση πανικού. Σήμερα όχι απλά ζω σε αυτή την κρίση αλλά την ξεπέρασα έχοντας την μεγάλη ευλογία να εργάζομαι πάνω σε αυτό που αγαπώ.

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες.

Ουφ, τώρα δεν μιλάς και με τον πιο αισιόδοξο άνθρωπο. Ακόμα όμως μιλάς με τον πιο ''μεταβλητό'' που βαριέται εύκολα τα πάντα. Κάπως έτσι σίγουρα δεν θα μπορέσω να σου απαντήσω με μότο αλλά με στάση ζωής. Εύχομαι λοιπόν όλοι να θέλουμε πάντα να καλυτερεύσουμε εμάς τους ίδιους, να καταρρίψουμε τους σταθερούς μύθους της κοινωνίας και να ζωγραφίζουμε χαμόγελα σε ότι έχει ψυχή πάνω σε αυτό τον κόσμο. 






















Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου