Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

Ανανιάδου (Νατάσα) Αναστασία | Η φρέσκια υποψηφιότητα της ΝΔ στο Κιλκίς

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Αναστασία Ανανιάδου, κείμενο

Αρχικά αγαπητή θα μου πεις τα βασικά για σένα: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, πολιτική τοπική αυτοδιοίκηση, κλπ. 
(Μπορείς να είσαι όσο λαλίστατη θες!)

Γεννήθηκα στην πόλη του Κιλκίς, το 1992 και έχω καταγωγή από τα χωριά Βάθη και Δροσάτο. Μεγάλωσα και πέρασα τα σχολικά μου χρόνια στο Κιλκίς. Είμαι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ, στην οποία ολοκλήρωσα με "Άριστα" τις μεταπτυχιακές μου σπουδές, στον τομέα Δημοσίου Δικαίου και Πολιτικής Επιστήμης, με μεταπτυχιακή διατριβή στο Φορολογικό Δίκαιο. Εργάστηκα σε μεγάλη δικηγορική εταιρεία της Θεσσαλονίκης και στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης. Αρίστευσα στις εξετάσεις για την άδεια άσκησης δικηγορικού επαγγέλματος. Στα φοιτητικά μου χρόνια δραστηριοποιήθηκα στην ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Παράλληλα, το ενδιαφέρον μου για τα κοινά με ώθησε να ασχοληθώ με την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Το 2014 εκλέχτηκα, σε ηλικία 22 ετών, Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Κιλκίς, πρώτη από τις γυναίκες. Υπήρξα Εντεταλμένη Σύμβουλος στα πολιτιστικά του Δήμου Κιλκίς και μέλος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Εκλέχτηκα Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κιλκίς, σημειώνοντας ρεκόρ στην ιστορία εκλογής προέδρου με 31 ψήφους στους 32 ψηφίσαντες, έχοντας την στήριξη και της αντιπολίτευσης. Είμαι πτυχιούχος Αγγλικής και Γαλλικής γλώσσας και κάτοχος πτυχίου Πληροφορικής. 

Τι κάνεις επαγγελματικά και πολιτικά αυτόν τον καιρό; 
Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; 
Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Επαγγελματικά ασχολούμαι με την δικηγορία. Όπως προανέφερα, είμαι ταυτόχρονα Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Κιλκίς και είμαι υποψήφια Βουλευτής στο Κιλκίς με τη Νέα Δημοκρατία, στις επερχόμενες εκλογές. Με την ευκαιρία αυτή θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, για την τιμή που μου έκανε να είμαι υποψήφια Βουλευτής με την παράταξη των μεγάλων και ιστορικών επιλογών. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει πράξη την ανανέωση που υποσχέθηκε στον ελληνικό λαό, αξιοποιώντας νέα πρόσωπα και γυναίκες, στον αγώνα για την μεγάλη πολιτική αλλαγή.

Ως δραστήρια, μορφωμένη και δυναμική κυρία -και μάλιστα νέα- βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ/επιθέσεις στον επαγγελματικό σου χώρο από άτομα ‘’φτασμένα’’; 
Είναι οι 50άρηδες έτοιμοι να μας δεχθούν; 

Δεν αντιμετώπισα τέτοιου είδους συμπεριφορές, στο επαγγελματικό, στο πολιτικό και στο κοινωνικό περιβάλλον, όπου δραστηριοποιούμαι.  Άλλωστε η εκλογή μου στις δημοτικές εκλογές του 2014, η εκλογή μου στην προεδρία του Δημοτικού Συμβουλίου και η ένταξή μου στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας, αποδεικνύουν περίτρανα ότι οι μεγαλύτεροι ηλικιακά πολίτες,  τάσσονται πλέον υπέρ της ανάδειξης νέων ανθρώπων αλλά και γυναικών, σε όλους τους τομείς του δημόσιου βίου.

Είσαι ευαίσθητη και κοινωνικοποιημένη, σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ; 

Ως ενεργός Πολίτης, ως Νομικός, ως Γυναίκα, ως Νέος άνθρωπος, είμαι ευαισθητοποιημένη στα θέματα αυτά, τα οποία αφορούν όχι μόνο την χώρα μας αλλά και ολόκληρο τον κόσμο. Η πολιτική, αφορά την ίδια μας την ζωή, η νομική, είναι μια επιστήμη από τον άνθρωπο για τον άνθρωπο. Δημοκρατική δημόσια ζωή επιτυγχάνεται μόνο εκεί, όπου οι θεσμοί καθιστούν τους πολίτες ικανούς να συζητούν για ζητήματα σημαντικά στον δημόσιο βίο. Προβληματισμοί, όπως αυτοί στους οποίους αναφέρεστε, χαρακτηρίζουν τον πολιτικό πολιτισμό και την παιδεία της κοινωνίας.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (20-40); 
Τι σε ενοχλεί; Βλέπεις σημάδια βελτίωσης; 
Που εντοπίζεις το πρόβλημα, τι προτείνεις; 

Οι έρευνες δείχνουν ότι η γενιά μας, η οποία βίωσε έντονα την κρίση, χαρακτηρίζεται από μια γενικευμένη ανασφάλεια και αγωνία. Οι νέοι είναι καχύποπτοι έως αρνητικοί, απέναντι στους θεσμούς, στην πολιτική και στην κοινωνία.  Διατηρούν μια στάση καχυποψίας και απαξίωσης και η οικογένεια παραμένει το σημείο αναφοράς ως προς την δυνατότητα επιβίωσης, λόγω της μεγάλης ανεργίας. Διαφαίνεται όμως μια αισιόδοξη τάση διεκδίκησης ρόλου στην πολιτική και κοινωνική ζωή, από πολλούς νέους της γενιάς μας. Διότι εν τέλει, το μέλλον το οποίο αφορά πρωτίστως εμάς, θα διαμορφωθεί και από την δική μας συμμετοχή, με νέους σε ηλικία και ιδέες ανθρώπους. Φαίνεται ότι η αισιοδοξία της ηλικίας μας, μετά το σοκ της κρίσης, υπερνικά σταδιακά την πολιτική απάθεια και την κοινωνική αδράνεια της γενιάς μας.

Πως βιώνεις την οικονομική και πολιτική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 10 χρόνια; Εργασιακά, μα και σαν άτομο στην καθημερινότητα. 

Είμαι κι εγώ ένας νέος άνθρωπος  της γενιάς μας, που βιώνει έντονα την κρίση σε οικονομικό, πολιτικό και θεσμικό επίπεδο. Η ανεργία, η κοινωνική αναταραχή, η τοξικότητα στον πολιτικό βίο, ο λαϊκισμός, η πόλωση, η έλλειψη ευκαιριών για προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη, η αγωνία για το μέλλον και πολλά ακόμη αρνητικά φαινόμενα που χαρακτηρίζουν την εποχή της κρίσης, με επηρεάζουν στον βαθμό που επηρεάζουν τους νέους και τις νέες της γενιάς μας. Διατηρώ όμως την αισιοδοξία μου και πιστεύω ότι μπορούμε με αυτοπεποίθηση να διεκδικήσουμε αυτό που επιθυμούμε, μέσα από την συμμετοχή μας στα κοινά. Δεν θα είναι εύκολο, αλλά αξίζει να παλέψουμε για να φτιάξουμε μια σύγχρονη και καλύτερη Ελλάδα, αξιοποιώντας και τις δυνατότητες που μας δίνει η Ευρώπη, προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα λαμπρό μέλλον για όλους.

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; 
Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες. 
Κάτι φωτεινό.

Κάθε φορά που πετυχαίνω έναν στόχο στη ζωή μου, θυμάμαι τα λόγια μιας  γυναίκας πολιτικού, της Μάργκαρετ Θάτσερ: «Με συναρπάζει το γεγονός ότι τα πράγματα που έμαθα σε μια μικρή πόλη, σε ένα ταπεινό σπίτι, ήταν εκείνα τα πράγματα που, πιστεύω, κέρδισαν τις εκλογές». Παραφράζοντας την ρήση αυτή, τα πράγματα που έμαθα σε μια μικρή πόλη, στο Κιλκίς, σε ένα ταπεινό σπίτι, είναι αυτά που με βοηθούν να κατακτώ τους στόχους μου.

Επιμέλεια Συνέντευξης: 
Μαρκόπουλος Χ. Θωμάς, Επικοινωνιολόγος, Αρθρογράφος 

Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα, περιλαμβάνονται οι Αναστασία Ανανιάδου και Maria Tsirampidou, κείμενο

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Αναστασία Ανανιάδου, στέκεται και κείμενο

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου