Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

Λατινοπούλου Αφροδίτη | Η νεαρά γαλάζια μιλάει στο Off The Record News για την υποψηφιότητα της στην Α' Θεσσαλονίκης


Αρχικά αγαπητή θα μου πεις τα βασικά για σένα: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κόμμα, ιδεολογία, κλπ. 
(Μπορείς να είσαι όσο λαλίστατη θες!)

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη. Από την ηλικία των 4 ετών ασχολήθηκα με το τένις! Από τα 13 έως τα 18 μου έτη βρισκόμουν στις πρώτες 2 θέσεις στην Ελλάδα κατακτώντας 17 πανελλήνια πρωταθλήματα και 4 πανευρωπαϊκά. Το 2006 έφτασα την 6 η θέση στην πανευρωπαϊκή κατάταξη ενώ εκπροσώπησα την Ελλάδα ως μέλος της εθνικής Ελλάδας για 5 συνεχόμενα έτη! Το 2009-2010 εισήχθησα στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ .Το 2013 σταμάτησα την καριέρα μου στο τένις λόγω σοβαρού τραυματισμού και ξεκίνησα τις σπουδές μου στη Νομική.Παράλληλα άνοιξα τη δική μου σχολή τένις μαζί με την μητέρα μου και φοίτησα σε σχολή προπονητών από την οποία πήρα το δίπλωμα προπονήτριας .Το 2017 αποφοίτησα από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης .Εργάστηκα ως υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων σε μεγάλο εκδοτικό όμιλο αλλά και ως ραδιοφωνική παραγωγός ενώ ταυτόχρονα διατηρούσα την ακαδημία τένις για μικρά παιδιά. Το 2016 αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά προκειμένου να βοηθήσω στην επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι αθλητές στην Ελλάδα τα οποία αντιμετώπισα και εγώ.Το 2018 έγινα μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ελληνοπολωνικου επιμελητηρίου .Η υποψηφιότητα μου με τη Νέα Δημοκρατία μου δίνει τη δυνατότητα να διεκδικήσω μια θέση στο ελληνικό κοινοβούλιο και να εκπροσωπήσω μια γενιά ταλαιπωρημένη κι έτοιμη να αφήσει την πατρίδα. Κανω τον αγώνα μου ώστε κανένας γονέας να μην αποχαιρετήσει το παιδί του και κανένας νέος να μην αφήσει την Ελλάδα ξανά!

Ως δραστήρια, μορφωμένη και δυναμική κυρία -και μάλιστα νέα- βιώνεις διακρίσεις-επιθέσεις στον επαγγελματικό και κομματικό σου χώρο από άτομα ‘’φτασμένα’’; Είναι οι 50-60άρηδες έτοιμοι να μας δεχθούν;

Ως νέα έχω διαπιστώσει προς έκπληξή μου πως ο κόσμος διψάει για αλλαγή προσώπων.Αναζητάει νέους ,άφθαρτους με όραμα και όρεξη για δουλειά .Οι νέοι είναι αυτοί που οφείλουμε να επέμβουμε τώρα περισσότερο από ποτέ προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις σχετικά με το μέλλον και το κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον στο οποίο θα ζήσουμε.Ως νέα παίρνω κουράγιο από τον κόσμο.Ως γυναίκα μπορώ να πω πως πλέον έχω ξεπεράσει το πρόβλημα της προκατάληψης. Βεβαια,δεν επετεύχθη αυτό από τη μια μέρα στην άλλη.Στην αρχή υπήρχε η δυσπιστία ,γνώριζα όμως εξ’αρχης πως αυτό ανατρέπεται με έργο το οποίο είχα σκοπό να πραγματοποιήσω.Μετά από 3 χρόνια ενασχόλησής μου τα κοινά απολαμβάνω τον σεβασμό τον οποίο με κόπο κέρδισα. Είχα αποφασίσει εξ’ αρχής πως δεν θέλω να μου χαριστεί τίποτα.Απεναντίας η ενασχόληση μου με κοινά ξεκίνησε από την ανάγκη που είχα να ασχοληθώ με τα προβλήματα των συμπολιτών μου και να προσπαθήσω να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο με έργα και όχι πράξεις .Αυτό έκανα και θα συνεχίσω να κάνω όσο ο κόσμος με στηρίζει και πιστεύει σε εμένα.

Είσαι ευαίσθητη σε ότι αφορά κοινωνικά, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ;

Γύρω μας υπάρχουν πολλά ζητήματα τα οποία μένουν ακόμα να λυθούν.Τρανταχτό παράδειγμα η αδιαφορία των οδηγών προς τα άτομα με αναπηρία.Ράμπες κλείνουν λόγω παράνομου παρκαρίσματος και θέσεις αναπήρων καταλήγουν κατειλημμένες από άλλους.Θα πρέπει να γίνουν αυστηρότεροι οι νόμοι που αφορούν τα κοινωνικά ζητήματα όπως το συγκεκριμένο και φυσικά θα πρέπει να διαμορφωθεί αντίστοιχα η παιδεία ώστε να καλλιεργείται από μικρή ηλικία ο σεβασμός. Οταν η πολιτεία θεσπίζει μέτρα ,τηρώντας πάντοτε την αρχή της αναλογικότητας,τα ζητήματα μπορούν να λυθούν πιο γρήγορα όπως στην περίπτωση του αγώνα για την μείωση κατανάλωσης πλαστικού.Θα ήθελα και θα προσπαθήσω στα επόμενα χρόνια να θεσπιστούν μέτρα ώστε να βοηθήσουμε ουσιαστικά τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας (20-40); 
Τι σε ενοχλεί;

Η γενιά μου πέρασε πολύ δύσκολα χρόνια και αδικήθηκε. Αναγκάστηκαν χιλιάδες νέοι ικανοί οι οποίοι αναγκάστηκαν να φύγουν στο εξωτερικό.Δεν θα μπορούσα να έχω παράπονο από τη γενιά μου. Ακόμα και η αποχή και η απαξία για τις πολιτικές εξελίξεις μπορεί να δικαιολογηθεί από τη νέα γενιά διότι νιώθει ότι δεν έχει φωνή. Κάποιοι μείναμε πίσω ,στην Ελλάδα ,κουβαλώντας την ευθύνη της επιβίωσης αλλά και της επιδίωξης της αλλαγής.
Έχουμε δύσκολο έργο και γι’ αυτόν τον λόγο καλώ τους νέους να μείνουμε ενωμένοι και ενεργοί.Η νέα γενιά οφείλει να δημιουργήσει την Ελλάδα που οραματίζεται. Πλέον, εφόσον νέοι δραστηριοποιούνται και ασχολούνται με τα κοινά είναι χρυσή ευκαιρία να αποκτήσουμε φωνή και να πάρουμε τα ηνία στα χέρια μας.

Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; 
Η φράση που σε παρακινεί, αν θες. 
Κάτι φωτεινό.

Το Μότο που με έχεις αγγίξει τα τελευταία χρόνια είναι «ποτέ μη πάρεις δανεικά φτερά για να πετάξεις. Με τα δικά σου να πετάς και όποτε και όπου φτάσεις». Αυτό μου θυμίζει πως ο καθένας οφείλει να βασίζεται στις δικές του δυνάμεις όποιες και όσες κι αν είναι αυτές. Πολλές φορές οι άνθρωποι τείνουμε να βασιζόμαστε σε άλλους και πολλές φορές απογοητευόμαστε. Όταν λοιπόν συμβαίνει κάτι στενάχωρο σκέφτομαι ότι όσο πετάω με τα δικά μου φτερά μπορώ να αντεπεξέλθω διότι ξέρω τις δυνάμεις μου και ότι κι αν γίνει θα προσπαθήσω να ξανασηκωθώ.Η ζωή είναι δική μας και εμείς την ορίζουμε.

Επιμέλεια Συνέντευξης: 
Μαρκόπουλος Χ. Θωμάς, Επικοινωνιολόγος, Αρθρογράφος 

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Λατινοπούλου Αφροδίτη, χαμογελάει

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Λατινοπούλου Αφροδίτη, , τα οποία χαμογελούν, κείμενο και υπαίθριες δραστηριότητες

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου