Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

Καραμάνου Ζαχαρούλα | Ας μην προσπαθούμε να “καταστρέψουμε” τον διπλανό μας


Επιμέλεια Συνέντευξης: 
Μαρκόπουλος Χ. Θωμάς 

Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ.

Πρώτα απ' όλα, ονομάζομαι Ζαχαρούλα Καραμάνου και κατάγομαι από την Κύμη της Εύβοιας, όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα. Συνέχισα με σπουδές στην όμορφη Καστοριά (ξέρεις πολύ καλά πόσο όμορφη είναι), στο τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας. Πίσω στο παρόν τώρα, βρίσκομαι στην αγαπημένη πρωτεύουσα, την Αθήνα, για να μπορέσω, με τη σειρά μου, να ορθοποδίσω επαγγελματικά. Γενικότερα, μου αρέσουν πάρα πολλά πράγματα, γεγονός που με μπερδεύει και μέσα από δοκιμές προσπαθώ να βρω αυτό που θα με κάνει να μείνω. Στον ελεύθερο μου χρόνο διαβάζω βιβλία, παρακολουθώ θέατρο (αλλά και συμμετέχω σε μια θεατρική ομάδα), πηγαίνω σε συναυλίες, γυμνάζομαι, κάνω διάφορες εξορμήσεις - πράγματα απλά. Μου αρέσει η απλή, αλλά γεμάτη, ζωή.

Τι κάνεις επαγγελματικά αυτόν τον καιρό; 
Με τι ασχολείσαι ή ετοιμάζεσαι να ασχοληθείς; 
Ποια τα πλάνα σου για την περίοδο αυτή; 

Αυτόν τον καιρό, ασχολούμαι με τη διαχείριση Social Media καθώς έχω και τον ρόλο του βοηθού παραγωγής σε συγκεκριμένο κινηματογραφικό project. Παρά το νεαρό της ηλικίας μου, έχω δοκιμαστεί σε εντελώς διαφορετικά πράγματα και στόχος μου είναι να δοκιμάσω και άλλα, έως ότου καταφέρω να ασχοληθώ με αυτό που πραγματικά θα επιθυμώ. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα να κάνω κάτι που αγαπώ, όποιο και να είναι το κόστος.  

Ως δραστήριο, μορφωμένο και δυναμικό άτομο -και μάλιστα νέο- βιώνεις διακρίσεις/μπούλινκ/επιθέσεις στον επαγγελματικό σου χώρο από άτομα ‘’φτασμένα’’; 
Είναι οι 50-60άρηδες έτοιμοι να μας δεχθούν; 

Μέχρι στιγμής, μπορώ να πω ότι δεν έχω βιώσει κάποιο είδος διάκρισης, πόσο μάλλον bulling, στον εργασιακό μου χώρο. Σίγουρα όμως είναι ένα γεγονός που όντως μπορεί να συμβεί και όχι μόνο από μεγαλύτερους ή υψηλόβαθμους. Εργαζόμενοι της ίδιας ηλικίας αλλά και θέσης, συμβαίνει ορισμένες φορές να ανταγωνίζονται σε μεγάλο βαθμό τους συναδέλφου τους. Προσωπικά, θεωρώ πως αν είσαι σίγουρος για τον εαυτό σου και έχεις τα απαραίτητα εφόδια, τότε μπορείς να ανταπεξέλθεις χωρίς να φοβάσαι τίποτα και κανέναν. Η αξία, το ήθος και η συνεχής προσωπική μας βελτίωση είναι αυτά που θα μας πάνε ψηλά.

Είσαι ευαίσθητο και κοινωνικοποιημένο άτομο σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ; 

Αγαπάω τη φύση, τα ζώα αλλά και τον άνθρωπο, ο οποίος παρ'όλο που έχει αποδειχθεί ότι είναι υπεύθυνος για αρκετές καταστροφές που αφορούν τα δύο πρώτα, είναι και αρκετά άξιος για σπουδαία και όμορφα πράγματα. Όσο μεγαλώνω, διαπιστώνω ότι η αλλαγή ξεκινάει από τη μονάδα, που στη συνέχεια ως σύνολο διαμορφώνει έναν καλύτερο κόσμο. Αν ο καθένας από εμάς μπορέσει να βελτιώσει το εγώ του και να διορθώσει πρώτα τα δικά του λάθη, όλα θα πάρουν τον δρόμο τους. 

Πως βιώνεις την οικονομική και πολιτική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 10 χρόνια; Εργασιακά, μα και σαν άτομο στην καθημερινότητα. 

Ξεκίνησα την πορεία μου στον εργασιακό χώρο με μια χώρα να βρίσκεται ήδη στα βαθιά της οικονομικής κρίσης. Τον τελευταίο χρόνο, αποφάσισα να μείνω μακριά από τους γονείς μου για να καταφέρω να “μαζέψω” την απαραίτητη επαγγελματική εμπειρία. Η καθημερινότητα μου δεν είναι εύκολη, καθώς με ένα μικρό εισόδημα πρέπει να συντηρίσω εμένα και το σπίτι μου. Όπως και να έχουν τα πράγματα όμως, δεν αφήνω να με επηρεάζουν και πάντα θα ελπίζω για κάτι καλύτερο. Οφείλουμε να μην τα βάζουμε κάτω και να προσπαθούμε έστω και με τα δεδομένα αυτά.

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; 
Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; 
Η φράση που σε παρακινεί, αν θες. 
Κάτι φωτεινό.

Όπως έχω ήδη αναφέρει και παραπάνω, η αυτοβελτίωση είναι ένα σημαντικό κομμάτι για τις ζωές μας. Ας μην προσπαθούμε να “καταστρέψουμε” τον διπλανό μας, αλλά να προσπαθήσουμε να γίνουμε οι ίδιοι καλύτεροι ως άνθρωποι και ως συνάθρωποι. Είναι ευθύνη μας να προστατεύσουμε αυτά που ήδη έχουμε, για να έρθουν στη συνέχεια ακόμα πιο όμορφα πράγματα. Σε ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που δίνεις σε νέα άτομα να μιλήσουν για την άποψη και το όραμά τους.

Να είσαι καλά Ζαχαρουλα!






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου