Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Μια μέρα σαν όλες τις άλλες...

Αποτέλεσμα εικόνας για γυναικοκτονια


της Μαίρης Παπά ***


Ήταν μια μέρα σαν όλες τις άλλες ξυπνάω κ αρχίζει η μέρα μου με το να ελέγξω την αρχική μου στα σοσιαλ μίντια. Η μέρα μου δεν ξεκινάει και τόσο καλά όταν  το μάτι μου πέφτει στο εξής άρθρο:

''Δέκατη γυναικοκρατία για φέτος''

Νεκρή βρέθηκε  η 60 ετών αγνοουμένη  καθηγήτρια Βιολογίας Suzanne Eaton. Βιάστηκε κ μετά δολοφονήθηκε από 27χρονο κρητικό τρεις  το μεσημέρι όταν η άτυχη γυναίκα πήγαινε για τζόκινγκ μια μέρα σαν όλες τις άλλες... Ήθελα μια γυναίκα να κάνω σεξ, δήλωσε ο κρητικός...

Καθώς το διαβάζω μου γεννιόνταν ερωτηματικά κ φοβίες που θα τις μοιραστώ μαζί σας...
Ποσό τυχερή είμαι που δεν είμαι διακοπές στην Κρήτη με το αγόρι μου η με τις φίλες μου που ήταν στα σχέδια μας κ δεν πετάχτηκα μέχρι στο περίπτερο  και δεν βρέθηκα στον δρόμο του βιαστή - δολοφόνου; Ποιος μπορεί να  εγγυηθεί ότι δεν θα έρθει η σειρά μου; Ποιος μπορεί να μου εγγυηθεί  ότι θα συνεχίσω  να είμαι ‘τυχερή ‘;
Ποιος μπορεί να ησυχάσει τους φόβους μου;

Όσο συνεχίζω να διαβάζω για αυτό το ζήτημα μου γεννούνται κ άλλες απορίες...
Πέφτει από τα σύννεφα ο περίγυρος του! Οικογενειάρχης με δυο παιδιά, δουλευτάρας, γιος ιερέα μεγαλωμένος στις εκκλησίες. Με χόμπι, ασχολίες... Και τώρα υπάρχει  μια μεγάλη αντίθεση με τα παραπάνω και με το να χτυπήσεις μια γυναίκα δυο φορές με το αυτοκίνητο για να την ακινητοποιήσεις να την βιάσεις και μετά να πετάξεις το πτώμα της... Και μετά μαθαίνω ότι έχει κ αλλά περιστατικά παρενοχλήσεις σε κοπέλες... 

Άρα φτάνω στο συμπέρασμα ότι μια χαρά τα είχε δώσει τα δικαιώματα του απλά το έκαναν γαργάρα κ έμειναν θεατές! Γιατί  ζούμε και στην εποχή του ‘ Άσε που να μπλέκεις τώρα; Μπελά στο κεφάλι σου θέλεις; Κοιτά την δουλειά σου!’’ Και μπλα μπλα μπλα 

Κ κάπου εδώ όλοι θα το ρίξουν στα ψυχολογικά του δράστη... Και κάπου εδώ θα γελάσω...
Όχι δεν φταίνε μόνο τα ψυχολογικά του φταίει ότι η πατριαρχία σκοτώνει! Ένας ακόμα που πιστεύει ότι το οποιαδήποτε θηλυκό την οποιαδήποτε στιγμή με οποιαδήποτε  ένδυση, ηλικία, υπηκοότητα, επάγγελμα είναι για την προσωπική του ευχαρίστηση!

Μια μέρα σαν όλες τις άλλες...

*** η Μαίρη είναι Ηθοποιός, Απόφοιτος της ''Ανώτερης Δραματικής Σχολής Τέχνης Αντρέα Βουτσινά''

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου