Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019

Το ευχαριστώ...

Αποτέλεσμα εικόνας για thank you so much

Ευχαριστώ τι ωραία λέξη, που κρύβει μέσα της μεγάλη σημασία. Το ευχαριστώ, λοιπόν,για όλα όσα μου συνέβησαν μέσα σε αυτό το έτος, για όλα όσα έμαθα, για όλες τις κακουχίες που βίωσα και για όλες τις χαρές που διάπλατα αγκάλιασα. Το ευχαριστώ, λοιπόν και σε σένα φίλε μου αναγνώστη, που διάβασες τα άρθρα μου.

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου σε μερικά να σε έκανα να αναρωτηθείς με καλό σκοπό,σε μερικά αλλά να σου πρόσφερα βοήθεια και σε άλλα να σου πρόσφερα χαρά. Το ευχαριστώ, λοιπόν, που όλη αυτή η χρονιά πάρα τις "κακές " στιγμές που είχε, είχε να με διδάξει παρόλα αυτά και καλές. 

Γιατί σε κάθε κακή στιγμή πάντα θα υπάρχει και κάτι θετικό. Η ζωή ,φίλε μου αναγνώστη, όπως έχω ξαναπεί, θέλει πολύ απλά πράγματα για να είναι μαγική. 

Και επειδή ακριβώς είναι τόσο απλή γι αυτό είναι και συνάμα και τόσο δύσκολη. 
Τώρα μιας και που ο παλιός χρόνος μας χαιρετά σιγά σιγά και παίρνει τη σκυτάλη ο καινούριος, φρόντισε καλέ μου αναγνώστη να έχεις πει Ένα Ευχαριστώ. 

Ένα Σε αγαπάω! Και ένα μου λείπεις. Εκεί που χρειάζεται. Και φρόντισε να κοιτάς τη ζωή με αισιοδοξία, διότι αν τη κοιτάς απαισιόδοξα θα χάσεις το παιχνίδι. Χρόνια πολλά σε όλους. Με υγεία!

...Μαγδαληνή Χόνδρου!

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Magda Hondrou, κάθεται, ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες, νερό και φύση

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου