Κυριακή 31 Μαΐου 2020

...ο άλλος μου εαυτός!

About LOVE MYSELF - LOVE MYSELF

Εαυτέ μου με ακούς?

Φωνάζει η φωνή μου, με πνίγει το σώμα μου ,ακούω μια φωνή, μια φωνή που κάτι θέλει απελπισμένα να μου πει...

Κλείνω τα μάτια και τα αυτιά μου, την αγνοώ... Αυτή όμως συνεχίζει, επιμένει, θέλει να βγει από μέσα μου ,να ελευθερωθεί ,θέλει να μου μιλήσει, να μου πει τι με πνίγει όλον αυτόν τον καιρό...

Συνεχίζω να την αγνοώ όμως... Και έτσι συνεχίζεται αυτός ο φαύλος κύκλος. 

Πόσες φορές έχουμε παρακουσει τον εαυτό μας? Πόσες φορές τον έχουμε αδικήσει?

Πόσες φορές τον έχουμε μαστιγώσει? Και πόσες φορές τον έχουμε αγνοήσει?

Όλα αυτά κάποια στιγμή γεννάνε τα λεγόμενα ψυχοσωματικά προβλήματα... Γιατί όταν η ψυχή υποφέρει υποφέρει μαζί της και το σώμα...

Οφείλουμε να ακούμε τον άλλον μας εαυτό. Είναι όμορφο να τα έχεις καλά με τον μόνο σύμμαχο σου σε αυτήν την ζωή ,τον εαυτό σου, δηλαδή. 

Μην τον παρακούς όταν προσπαθεί να σου πει κάτι... Αγκάλιασε τον ,άκου τον ,μην τον αμελείς...

Γιατί αυτός είναι πάντα εκεί για σένα, να σε ακούσει, να σε αγκαλιάσει, να σου σταθεί... Οι τρόποι με τους οποίους μπορείς να προσεγγίσεις τον εαυτό σου είναι πάρα πολλοί...

Αρχικά, μπορείς να κάνεις πράγματα που σου αρέσουν και που σου τονώνουν την αυτοπεποίθηση. Τέτοια πράγματα είναι να διαβάζεις λογοτεχνικά βιβλία ,τα οποία διευρύνουν πνεύμα και μυαλό. 

Να ακούς την αγαπημένη σου μουσική για να ξεσπά το κάθε άγχος και η κάθε αρνητική σου σκέψη. Να αλλάξεις στάση ζωής ριζικά. 

Αυτό δεν είναι ένα εύκολο βήμα. Χρειάζεται επιμονή, υπομονή και πάνω απ'όλα θέληση. 

Να θυμάσαι πάντα θα υπάρχουν πίσω γυρίσματα σε αυτόν τον αγώνα αλλά οφείλεις να τα σέβεσαι και να μην το βάζεις κάτω.

Τότι έχασες άλλωστε μια μικρή μάχη δεν σημαίνει ότι δεν θα κερδίσεις τον πόλεμο. Άλλωστε οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι βλέπε Einstein ,είχαν πολλές αναποδιές στον δρόμο τους ...

Αλλά αυτό τους έκανε πιο δυνατούς από τι πριν. Οφείλεις να αλλάξεις για σένα. 

Να σε αγαπήσεις και να σε ακούς. Κάντο, ξεκινά σήμερα.

Και θα έρθει η μέρα που θα κοιταχτείς στον καθρέφτη και θα πεις με βαριά φωνή: εαυτέ μου σε αγαπώ!!!

Μαγδαληνή... 

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Magda Hondrou, χαμογελάει, σκύλος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου