Κυριακή 24 Μαΐου 2020

Η Αλεξάνδρα Ξυνίδου μιλά στο OfftRN



Η συνέντευξη δόθηκε στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά 

Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητή/: Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ. 

Κατάγομαι από το Κιλκίς, εργάζομαι ως υποδιευθύντρια σε νηπιαγωγείο, έχω σπουδάσει Επιστήμες της εκπαίδευσης στη προσχολική ηλικία (Νηπιαγωγός), στον προσωπικό μου χρόνο ασχολούμαι με τη γυμναστική.

Μένεις Ελλάδα ή φεύγεις εξωτερικό… και γιατί; Αν πας έξω θα γύριζες ποτέ; Τι θα σου λείψει πιο πολύ από τον τόπο μας;

Εργάζομαι στην Αγγλία(Λονδίνο) εδώ και τρία χρόνια. Δε σκέφτομαι να γυρίσω προς το παρόν στην Ελλάδα. Η Αγγλία είναι ιδανική χώρα για καριέρα, άτομα με φιλοδοξίες και όνειρα. Φυσικά και μου λείπει η Ελλάδα, η οικογένεια μου , ο ήλιος, η θάλασσα και το καλό φαί , αλλά το Λονδίνου είναι επίσης όμορφο οπότε δε παραπονιέμαι.

Είσαι ευαίσθητο και κοινωνικοποιημένο άτομο σε ότι αφορά κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ;  

Σχετικά με το περιβάλλον γύρω μου προσπαθώ να βοηθάω όσο μπορώ , καθώς ανακυκλώνω, προσπαθώ να μη σπαταλάω νερό, αγοράζω όσο μπορώ ανακυκλώσιμες συσκευασίες και χρησιμοποιώ την ίδια σακούλα πολλές φορές για ψώνια. Γενικώς πιστεύω ότι μικρά, καθημερινά πράγματα κάνουν την διαφορά. 

Πως βιώνεις την οικονομική και κοινωνική κρίση που περνά η πατρίδα μας εδώ και 12-13 χρόνια; Εργασιακά, μα και σαν άτομο στην καθημερινότητα. 

Η οικονομική κρίση είναι κάτι που με ώθησε στο εξωτερικό. Στη παρούσα φάση η Ελλάδα δυστυχώς δε μπορεί να βοηθήσει τα άτομα της νέας γενιάς και του κλάδου μου ειδικότερα. Φυσικά πρόκειται για μία υποκειμενική άποψη προσαρμοσμένη στα δικά μου δεδομένα και προσδοκίες.

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες. Κάτι φωτεινό.

Πιστεύω ότι πάντα πρέπει να παλεύουμε για το μέλλον μας, να θέτουμε νέους στόχους/υψηλές προσδοκίες και πάντα να ονειρευόμαστε για κάτι καλύτερο. 




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου