Πέμπτη 27 Αυγούστου 2020

Η Μιλένα Αμπράμοβιτς-Τσιβελεκίδου μιλά στο OfftRN

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Milena Abramovic Mili, καπέλο και κοντινό πλάνο

Η συνέντευξη δόθηκε στον Μαρκόπουλο Χ. Θωμά 

Αρχικά θα μου πεις τα βασικά για σένα αγαπητή: 
Καταγωγή, επάγγελμα, σπουδές, χόμπι, ασχολίες εκτός εργασίας, οικογένεια, κλπ.

Καταγωγή έχω από το όμορφο Novi Sad της Σερβίας. Μεγάλωσα στο Ναύπλιο έμεινα 4 χρόνια στις Σέρρες και μετά μετακόμισα στη Θεσσαλική για να σπουδάσω Δημοσιογραφία την οποία τελείωσα και πήρα το πτυχίο μου! Ασχολήθηκα με το ραδιόφωνο και θα συνεχίσω να ασχολούμαι διότι το υπερ-αγαπώ! Είναι η ψυχοθεραπεία μου! Τον Δεκέμβρη του 2019 παντρεύτηκα τον έρωτα της ζωής μου -όσο μελό κι αν ακούγεται- και αυτό με κάνει να νιώθω πολύ τυχερή γιατί δεν βλέπεις συχνά αληθινά ερωτευμένα ζευγάρια μαζί, περισσότερο βολεμένους ανθρώπους που φοβούνται την αλλαγή και το πάθος. Τον Γενάρη του 2020 αποκτήσαμε και την "Μπουκίτσα" μας και νιώθω ακόμα πιο ολοκληρωμένη ως γυναίκα. Τελος, ανήκω στο δυναμικό του prettydose.gr. 

Μένεις Ελλάδα ή φεύγεις εξωτερικό… και γιατί; 
Αν πας έξω θα γύριζες ποτέ; Τι θα σου λείψει πιο πολύ από τον τόπο μας;

Θα μείνω Ελλάδα. Δύσκολα θα πάρω την απόφαση να φύγω στο εξωτερικό λόγω των συγκυριών και επειδή δεν πιστεύω ότι θα μου προσφέρει κάτι άλλο μια άλλη χώρα.

Είναι οι 50-60plus έτοιμοι να μας δεχθούν ως γενιά του αύριο; 
Επαγγελματικά – Κοινωνικά.

Αυτό καλύτερα να το ρωτήσουμε αυτούς. Αν και πιστεύω κάθε γενιά είτε μας αρέσει είτε όχι πρέπει να δέχεται την επόμενη γενιά αλλά και να την κάνει καλύτερη! Να μαθαίνουμε από τα λάθη τους και να μας μαθαίνουν όσα ξέρουν.

Είσαι ευαίσθητο και κοινωνικοποιημένο άτομο σε ότι αφορά 
κοινωνικά, πολιτικά, διεθνή, περιβαλλοντικά ζητήματα, θέματα γύρω από τα ζωάκια, κλπ;

Είμαι αρκετά σε ότι έχει να κάνει με ζωάκια και περιβάλλον. Στα υπόλοιπα είμαι απλά ενημερωμένη και α αφήνω στους ειδικούς.

Ποιο το παράπονο σου από την γενιά μας; Τι σε ενοχλεί; 
Βλέπεις σημάδια βελτίωσης; Που εντοπίζεις το πρόβλημα, τι προτείνεις;

Το παράπονό μου είναι η προσκόληση στα social Media που έχουμε και στο φαίνεσθαι. Μακάρι να είμαστε όπως δείχνουμε ή όπως θέλουμε να δείχνουμε και να πολεμάμε να μας αποδεχτούν και από κοντά σαν προσωπικότητες και όχι μόνο σαν "like".

Πως βιώνεις την οικονομική και κοινωνική κρίση που περνά 
η πατρίδα μας εδώ και 12-13 χρόνια; Εργασιακά, μα και σαν άτομο στην καθημερινότητα.

Την βιώνω ακόμα πιο έντονα τώρα με την οικογένεια και με ένα μωρό γιατί οι προτεραιότητες μου πλέον είναι άλλες και μεγαλύτερες απ'ότι όταν ήμουν μόνη ή απλά σε σχέση.Εργασιακά και ως μητέρα νομίζω θα είναι ακόμα πιο δύσκολα.

Πως βίωσες και βιώνεις τον covid 19 και τα αποτελέσματα του;

Τον βιώνω όπως όλοι μας! Περιμένω να περάσει όσο πιο ανώδυνα γίνεται για όλους μας. Προσέχω όσο μπορώ εμένα και την οικογένειά μου και προσπαθώ να σκέφτομαι θετικά! Ήταν και είναι ένα μεγάλο σοκ όλο αυτό που ζούμε και ψυχολογικά μας επηρεάζει και οικονομικά.

Σου δίνω ένα τζίνι με 3 ευχές… ποιες ευχές κάνεις;

Να έχουμε η οικογένεια μου και εγώ την υγεία μας, να μεγαλώσω την κόρη μου όσο πιο σωστά και καλά μπορώ για αυτήν και να είναι η κάθε μέρα μου ομορφότερη και καλύτερη από την χθεσινή!

Μια θετική - ελπιδοφόρα σκέψη σου για το αύριο; 
Ποιο είναι το προσωπικό σου μότο; Η φράση που σε παρακινεί, αν θες. Κάτι φωτεινό.

Ελπιδοφόρα φράση: Μην ξεχνάμε ότι πάντα μετά την βροχή βγαίνει το ουράνιο τόξο με τα πιο φωτεινά του χρώματα και πώς καλό είναι να υπάρχουν και "δύσκολες" μέρες για να εκτιμούμε τις καλές γιατί ο άνθρωπος είναι και λιιιιιγο αχάριστο ον! 

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Milena Abramovic Mili, άτομα που στέκονται, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται και γυαλιά ηλίου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου