Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

''Το μόνο που έχω να πω, είναι ότι θα προσπαθήσω, με τις πράξεις μου, να αποδείξω ότι ήμουν άξια της ψήφου τους'', Φωτεινή (Φαίη) Κυριακίδου


''Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συναγωνιστές και στις συναγωνίστριες της Νέας Δημοκρατίας για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν για δεύτερη συνεχή φορά ώστε να συνεχίσω να είμαι μία από τις εκπροσώπους της Νέας Δημοκρατίας στην πόλη της Νέας Σμύρνης. 

Το μόνο που έχω να πω, είναι ότι θα προσπαθήσω, με τις πράξεις μου, να αποδείξω ότι ήμουν άξια της ψήφου τους. 

Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες και συνοδοιπόρους μου σε αυτόν τον αγώνα, γιατί με ομαδικό πνεύμα και ενότητα μπορείς να καταφέρεις πολλά. 

Συγχαρητήρια και στον επανεκλεγέντα Πρόεδρο κ. Μανώλη Γρηγοράκη. 

Είμαστε όλοι μαζί για το καλό της πόλης μας και της Παράταξής μας.

Καλή θητεία σε όλο το Δ.Σ. #esokommatikes_nd_2021 #dimto_nd_neas_smyrnis''


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου