Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

''Η πιο σημαντική θέση είναι για εμένα μια θέση στην καρδιά των συνανθρώπων μου!'', Αλεξία Χαρακίδα


''Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στις φίλες και τους φίλους της Νέας Δημοκρατίας  Αιτωλοακαρνανίας , που με τίμησαν την περασμένη Κυριακή 24/10/2021 με  τη ψήφο τους και  με εξέλεξαν εκπρόσωπό τους .Η εμπιστοσύνη που μου δείξατε με συγκινεί ! 

Συγχαρητήρια σε όλους  ασχέτως αποτελέσματος! Δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι .Όλοι μαζί πάμε να δώσουμε όλες τις δυνάμεις μας για το καλό της κοινωνίας  μας και της παράταξής  μας. Η πιο σημαντική θέση είναι για εμένα μια θέση στην καρδιά των συνανθρώπων μου! Δεσμεύομαι πως με την φωνή και την δράση μου θα συνεχίσω τον αγώνα για την ενδυνάμωση και την πρόοδο της παράταξής μας και θα μεταφέρω τις αγωνίες του τόπου μας  και τις προτάσεις μας στο συνέδριο του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας. Χαρακίδα Αλεξία🙏💙''

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου