Οι εκλογές μέσω...Facebook και Twitter
Μπορεί εδώ και μήνες να γίνεται μία "μάχη" δημοσκοπήσεων μεταξύ των ΜΜΕ, σε μία προσπάθεια να αποτυπώσουν με σχετική ακρίβεια την τάση στήριξης των κομμάτων από τους πολίτες, ωστόσο, υπάρχει και η άλλη πλευρά, αυτή των social media, όπου οι Έλληνες πια έχουν φτάσει τους εκατομμύρια χρήστες.
Αν, λοιπόν, ψήφιζαν αυτοί με το "Like" και με το "Follow", στο Facebook και στο Twitter αντίστοιχα, τα αποτελέσματα θα ήταν κάπως έτσι:
Facebook
Twitter
- ΝΔ: 17.800
- ΣΥΡΙΖΑ: 16.000
- ΠΑΣΟΚ: 13.900
- ΔΗΜΑΡ: 8.300
- ΠΟΤΑΜΙ: 8.000
- ΧΑ: 6.200
- ΔΗΞΑ: 5.600
- ΑΝΕΛ: 4.400
*Ασφαλώς, σε καμία περίπτωση τα νούμερα αυτά δεν αποτυπώνουν την πραγματικότητα , ωστόσο, δείχνουν αν μη τι άλλο μία τάση. Ακόμη και η περίπτωση της Δημιουργίας Ξανά στo Facebook, αποτυπώνει την στήριξη που είχε το κόμμα του Θάνου Τζήμερου το 2012, παρόλο που σήμερα δεν θα συγκέντρωνε ούτε το 1% των εκλογέων. Επίσης, τα νούμερα έχουν καθοριστεί εν πολλοίς και από τις διαφημίσεις των κομμάτων στο Facebook και το Twitter. Τέλος, το ΚΚΕ δεν συμμετέχει στα... αμερικάνικα social media, ενώ η Χρυσή Αυγή δεν έχει σελίδα στο Facebook.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου