Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Αντέχει το PR

Αντέχει το PR

ΠΗΓΗ: advertising.gr
Article/8567/Antexei-to-PR/
Η πορεία των εγχώριων εταιρειών Δημοσίων Σχέσεων, όπως προκύπτει αναλύοντας τους δημοσιευμένους ισολογισμούς 23 εταιρειών.
Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που εξακολουθεί να ταλανίζει τη χώρα και την αγορά, ενώ έχει αφήσει τα σημάδια της και στη γενικότερη αγορά της επικοινωνίας, ο χώρος των Δημοσίων Σχέσεων φαίνεται πως «ανθίσταται» και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τη μελέτη των ισολογισμών των εταιρειών του χώρου την περίοδο 2012-2013. Τα συγκεκριμένα στοιχεία συνέλεξε και επεξεργάστηκε η Direction Business Reports. Υπογραμμίζεται, επίσης, πως το δείγμα το οποίο εξετάζει η συγκεκριμένη ανάλυση περιλαμβάνει τις 23 εταιρείες οι οποίες μέχρι τη στιγμή που γράφονται οι συγκεκριμένες γραμμές έχουν εκδώσει ισολογισμούς.
Η εικόνα της αγοράς 

Ο κύκλος εργασιών το 2013 υποχώρησε οριακά κατά σχεδόν μισή μονάδα (0,45%) συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών της αγοράς έφτασε το 2013 τα 43,2 εκατ. ευρώ, όταν το 2012 ήταν 43,4 εκατ. ευρώ. Παρά τη μικρή πτώση στον κύκλο εργασιών, η αγορά φαίνεται πως το 2013 κινήθηκε θετικά στο κομμάτι των κερδών. Τόσο ο δείκτης των μικτών όσο και των κερδών προ φόρων εμφανίζεται σημαντικά βελτιωμένος. Ειδικότερα, οι 23 εταιρείες εμφανίζουν μικτά κέρδη της τάξης των 15,5 εκατ. ευρώ το 2013, αυξημένα κατά 2,8% συγκριτικά με το 2012, περίοδο κατά την οποία είχαν μικτά κέρδη 15,1 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων το 2013 έφτασαν τα 1,7 εκατ. ευρώ, όταν για το ίδιο διάστημα του 2012 ανέρχονταν σε 1,3 εκατ. ευρώ. Η αύξηση είναι της τάξης του 29,7%. Αξίζει επίσης να αναφερθεί πως στη θετική πορεία της αγοράς συνηγορεί και το γεγονός πως σε σύνολο 23 εταιρειών οι 16 το 2013 εμφάνισαν κερδο- φορία και μόλις 7 κατέγραψαν ζημιές.
Οι κορυφαίοι

«Κυρίαρχος» στον τομέα των Μικτών Κερδών για την περασμένη χρονιά αναδείχθηκε η Asset Ogilvy Public Relations, η οποία το 2013 εμφάνισε μικτά κέρδη 2,8 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 7,45% συγκριτικά με το 2012, όταν είχε 2,6 εκατ. ευρώ. Στη δεύτερη θέση της «άτυπης» κατάταξης απαντάται η εταιρεία V+O, με μικτά κέρδη 1,9 εκατ. ευρώ. Συγκριτικά με το 2012, όπου τα μικτά της κέρδη άγγιζαν τα 1,8 εκατ. ευρώ, η εταιρεία εμφανίζει αύξηση της τάξης του 5%. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η CIVITAS Communications, με κέρδη 1,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας πτώση της τάξης του 14,6% συγκριτικά με το 2012, όταν και είχε κέρδη 1,7 εκατ. ευρώ. Τέταρτη είναι η Advocate, με αύξηση κερδών το 2013 και μάλιστα της τάξης του 10,1%, περνώντας από τα 1,2 εκατ. ευρώ του 2012 στα 1,3 εκατ. ευρώ το 2013. Στην πέμπτη θέση της λίστας βρίσκεται η Progressive, με κέρδη για το 2013 1,3 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 14,8% συγκριτικά με το 2012 όταν είχε 1,1 εκατ. ευρώ. Αξίζει να υπογραμμιστεί πως στην κορυφαία πεντάδα, όπως αυτή προκύπτει από τα ισολογιστικά στοιχεία, 4 εταιρείες κατάφεραν το περασμένο οικονομικό έτος να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους.
Τοp 5 με βάση τα Κέρδη προ Φόρων

Στην κορυφή και της συγκεκριμένης κατάταξης βρίσκεται η Asset Ogilvy Public Relations, η οποία από τις 535.971 καθαρών κερδών το 2012, πέρασε στις 620.395 το 2013, καταγράφοντας και σε αυτό το πεδίο αύξηση και μάλιστα της τάξης του 15,7%. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης βρίσκεται η V+O, η οποία καταγράφει σημαντική αύξηση κερδών (της τάξης του 80,6%), περνώντας από τα 295.749 ευρώ του ’12 στα 534.244 το ’13. Η τρίτη στη σχετική λίστα είναι η Radical Communications, η οποία το 2013 κατέγραψε εξαιρετική πορεία, ειδικά στο κομμάτι της κερδοφορίας, με αύξηση που έφτασε το 762,8%. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία από κέρδη 43.000 ευρώ το 2012 το 2013 έφτασε τις 371.110 ευρώ. Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η εταιρεία CleverBank, με κέρδη 186.909 ευρώ το 2013, ενώ την πεντάδα κλείνει η Publicom Hill & Knowlton Hellas, με κέρδη 154.439 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου