Είναι ένα νέο ψηφιακό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο απευθύνεται σε επαγγελματίες, χομπίστες και καταναλωτές από τις λεγόμενες «δημιουργικές» βιομηχανίες και έχει στόχο να τους διασυνδέσει.
Το Qrator, καρπός του ομώνυμου startup από την Ελλάδα, φιλοδοξεί να γίνει μία παγκόσμια πλατφόρμα για «δημιουργικούς» επαγγελματίες μέσα από την οποία θα προβάλουν το έργο τους και θα έρχονται σε διαδραστική επαφή με το κοινό τους, σύμφωνα με τον ιδρυτή του startup κ. Νικόλα Ιωαννίδη. Η ιδιαίτερη αυτή ψηφιακή κοινότητα των «δημιουργικών» βιομηχανιών θα φιλοξενεί τόσο επαγγελματίες όσο κι ερασιτέχνες και κυρίως «καταναλωτές» ψηφιακού περιεχομένου.
«Το Qrator χρησιμοποιεί επιτυχημένους τρόπους κοινωνικής δικτύωσης που δίνουν τη δυνατότητα να αυξηθεί η διάδραση μεταξύ των μελών του» σημειώνει. Ο χρήστης της υπηρεσίας θα μπορεί να κάνει follow και αίτηση σύνδεσης, να ανταλλάξει προσωπικά μηνύματα, να επικροτήσει ή να σχολιάσει τη δουλειά ενός επαγγελματία ή και να την αναδημοσιεύσει στο προφίλ του, όπως περίπου γίνεται στο facebook. «Στον πυρήνα βάζουμε τους δημιουργικούς. Και γύρω τους ανθρώπους που καταναλώνουν και επιμελούνται δημιουργικό "περιεχόμενο"» λέει ο κ. Ιωαννίδης.
Στόχος του Qrator είναι να καταστεί μία παγκόσμια δημιουργική κοινότητα. Ήδη μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα πρέπει να έχει συγκεντρώσει 1.500 «δημιουργικούς» επαγγελματίες και 150.000 μέλη, «καταναλωτές» ψηφιακού «περιεχομένου». Μόλις η πλατφόρμα φτάσει να διαθέτει μία κρίσιμη μάζα, θα λανσάρει υπηρεσίες εύρεσης ταλέντων, παροχής στατιστικών δεδομένων για χρήση στο μάρκετινγκ και premium υπηρεσίες προώθησης.
Ήδη στην πλατφόρμα υπάρχουν 370 επαγγελματίες από 25 χώρες, ενώ ξεκινούν δραστηριότητες προώθησης σε Σαν Φρανσίσκο, Νέα Υόρκη και Βερολίνο, ενώ ακολουθούν Σίδνεϊ και Βαρκελώνη.
Η εταιρεία ιδρύθηκε τον Νοέμβριο του 2011. Τον Δεκέμβριο του 2014 προσέλκυσε επενδύσεις ύψους 830 χιλιάδων δολαρίων, εκ των οποίων 610 χιλιάδες από το PJ TechCatalyst του ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς και τα υπόλοιπα από ιδιώτες επενδυτές από την Αμερική, την Αυστραλία και τον Καναδά. Η επένδυση «ξεκλειδώνει» σε δύο φάσεις.
Η λειτουργία και η ανάπτυξη του Qrator γίνεται από την Αθήνα και τα Χανιά, ενώ η έδρα είναι το Λονδίνο. Σημειωτέον ότι πριν από ενάμιση χρόνο η ομάδα άλλαξε εντελώς τον προσανατολισμό της, καθώς νωρίτερα είχε αναπτύξει ένα διαφορετικό προϊόν.
Το επιχειρηματικό μοντέλο του Qrator στηρίζεται στη στόχευση σε αυτή τη συγκεκριμένη κοινότητα των 3,5 εκατ. επαγγελματιών των δημιουργικών βιομηχανιών, η οποία συνιστά μία ιδιαίτερα σημαντική αγορά της τάξης των 3,5 δισ. ευρώ από την οποία μπορεί να αντλήσει χρήματα από υπηρεσίες διαφήμισης, μάρκετινγκ, προώθησης κτλ. Μάλιστα, μελλοντικά θα μπορούσε να δημιουργηθεί και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, σύμφωνα με τον ιδρυτή του.
Προς στιγμήν το Qrator είναι διαθέσιμο για browser. Στο επόμενο δίμηνο θα είναι έτοιμη η κινητή εφαρμογή τόσο για iOS όσο και για Android.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου