Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021

Άντζελα Γκερέκου: Οι last-minute κρατήσεις θα πρωταγωνιστήσουν το φετινό καλοκαίρι


Για το αν θεωρεί εφικτό το στόχο τα έσοδα του τουρισμού το 2021 να φτάσουν στο 40% των εσόδων του 2019, δεδομένης και της απόφασης της Βρετανίας για διατήρηση της Ελλάδος στην πορτοκαλί ζώνη -τουλάχιστον μέχρι τις 28 Ιουνίου- αλλά και ποια είναι τα μηνύματα από τις μέχρι στιγμής κρατήσεις στη χώρα μας, μίλησε στον Αθήνα 9.84 και στους Γιάννη Λαυράνο και Νίκο Καρούτζο, η Πρόεδρος του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου.


Η κ. Γκερέκου, έκανε λόγο για μια «δύσκολη εξίσωση με πολλούς άγνωστους παρονομαστές», εκτιμώντας παράλληλα ότι η στάση της βρετανικής κυβέρνησης, οφείλεται εν πολλοίς και στο γεγονός ότι πέραν της αντιμετώπισης των κρουσμάτων και των μεταλλάξεων του κορονοϊού, επιδιώκει να ενισχύσει τη δική της οικονομία, κρατώντας εντός συνόρων τους πολίτες της. Πάντως, εμφανίστηκε αισιόδοξη για την πορεία της φετινής τουριστικής περιόδου στη χώρα μας και πως θα καταφέρει να αγγίξει το 40% -50% του προπέρσινου τζίρου, προσβλέποντας ότι την παρτίδα θα σώσουν οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής σε συνδυασμό με την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αλλά και μια νέα αναθεώρηση από βρετανικής πλευράς σχετικά με την έλευση τουριστών στην Ελλάδα έως τις αρχές Ιουλίου.


«Θεωρούμε ότι oι last-minute κρατήσεις, δηλαδή οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, θα είναι οι πρωταγωνιστές του φετινού καλοκαιριού. Επίσης, αν δεν υπάρξει κάποια άλλη απρόοπτη εξέλιξη, θα επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακυρώνονται κρατήσεις που είχαν πραγματοποιηθεί για το τέλος Ιουνίου και μεταφέρονται για τον Σεπτέμβριο ακόμα και για τις αρχές Οκτωβρίου».


Άλλωστε, όπως υπογράμμισε, η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ με το σύνθημα «Αll you want is Greece – Ότι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα» δεν αναδεικνύει μόνο τις ομορφιές της χώρας, αλλά έχει μια ευρύτερη στόχευση, να στείλει το μήνυμα στους εν δυνάμει επισκέπτες πως ό,τι και αν ζητά ο κάθε τουρίστας, όποιο είδος τουρισμού και αν προτιμά, τον μαζικό, τον εναλλακτικό κλπ, θα το βρει στην Ελλάδα, οποιαδήποτε στιγμή της περιόδου. «Πρόκειται για μια πολύ γενναία καμπάνια μέσω της οποίας θέλουμε να καταδείξουμε ότι η Ελλάδα είναι από τις πλέον ασφαλείς χώρες για διακοπές». Αναφερόμενη στους επιχειρηματίες και στους εργαζόμενους στον κλάδο του τουρισμού είπε ότι είναι οι μεγάλοι ήρωες, μετά τους γιατρούς.


«Βάζουν πλάτη και φέτος. Για αυτό είναι αναγκαία η οικονομική στήριξη σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο φάσμα της τουριστικής οικονομίας. Είναι κάτι που έχει γίνει και θα συνεχίσει να υπάρχει για τους επαγγελματίες του τουρισμού. Αποτελεί υποχρέωση της χώρας μας». Ερωτηθείσα τι μέλλει γενέσθαι σχετικά με τα μικρά τουριστικά καταλύματα, σημείωσε: «Θα πρέπει να δούμε τη μεσαία ραχοκοκαλιά της οικονομίας μας. Πρέπει να στηριχθούν με ειδικό πακέτο οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες. Ευελπιστούμε να είναι καλύτερη χρονιά από πέρυσι, να επουλωθούν οι πληγές».


Τέλος, επισήμανε ότι: «Μέσα από αυτή την αδυσώπητη κρίση, μπορούμε να αδράξουμε την ευκαιρία να ξαναδούμε το τουριστικό μας μοντέλο και προϊόν. Να δούμε που χρειάζεται διάχυση του τουρισμού, πέρα από τα μεγάλα νησιά,. Να αναδείξουμε προορισμούς λιγότερο προβεβλημένους. Έτσι θα πετύχουμε και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου