Το διαφημιστικό βίντεο "First Kiss" της εταιρείας ρούχων Wren είχε τρομερή επιτυχία στο youtube αφού είχε κοντά στις 70 εκατ. προβολές.
Αυτό ήταν το μυστικό της επιτυχίας για την εταιρεία ώστε να καταφέρει να αυξήσει την επισκεψιμότητα στο website της κατά 14.000% με το 96% εξ αυτών να μπαίνουν για πρώτη φορά στο site της εταιρείας.
Όπως ήταν αναμενόμενο η εταιρεία αύξησε τις online πωλήσεις της πάνω από 13.600% και όλα αυτά μέσα από την δύναμη μιας πραγματικά έξυπνης διαφήμισης και φυσικά των social media.
Για να καταλάβει κάποιος πόσο γρήγορα διαδόθηκε το video το πρώτο πρωινό της κυκλοφορίας του το είδαν 2 εκατ. άνθρωποι και στο τέλος της πρώτης εβδομάδας είχε 61 εκατ. προβολές, ενώ το διαφημιστικό video φιλοξενήθηκε ως θέμα στα site των New York Times, Wall Street Journal, CNN, Bloomberg TV, Adweek, Fast Company, Inc και πολλά άλλα.
Το video έγινε share μόνο στο Buzzfeed 1,1 εκατ. φορές και το μυστικό της επιτυχίας του ήταν σύμφωνα με τους ειδικούς ότι απλά “δεν έλεγε σε κάποιον να αγοράσει ρούχα”. Ήταν ένα συναισθηματικό βίντεο που οδήγησε στο καλύτερο αποτέλεσμα επειδή άγγιξε τους θεατές, δικαιώνοντας αυτούς που πιστεύουν ότι social media μπορούν να “βγάλουν από το τέλμα τις διαφημίσεις”.
Το concept του video, που δημιούργησε η παραγωγός Tatia Pilieva, είναι οι αντιδράσεις μεταξύ άγνωστων ανθρώπων που φιλιούνται, για τις ανάγκες του διαφημιστικού, για πρώτη στο στόμα.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
πηγή: www.newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου