Εθισμένοι στην ενημέρωση από τις πρώτες πρωινές ώρες έως τις νυχτερινές εμφανίζονται οι χρήστες των smartphones, καθώς πάνω από τους μισούς ενημερώνονται σε καθημερινή βάση από τα κινητά τους.
Σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη που διεξήχθη σε δέκα συνολικά χώρες (Αυστραλία, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Η.Π.Α., Ρωσία, Σιγκαπούρη και Ταϊβάν) για λογαριασμό της HTC, της εταιρείας κατασκευής συσκευών κινητής τηλεφωνίας, «η ανάγκη για συνεχή πρόσβαση και κατανάλωση ειδήσεων σε μικρές δόσεις οδηγεί σε μια καλύτερα ενημερωμένη κοινωνία με πιο σφαιρικές απόψεις».
Σύμφωνα με την έρευνα:
-Σχεδόν οι μισοί (42%) από τους 10.000 καταναλωτές που συμμετείχαν σε αυτή δήλωσαν ότι ενημερώνονται για τις τελευταίες ειδήσεις μέσα στην πρώτη ώρα από το πρωινό τους εγερτήριο, ενώ πάνω από ένα τρίτο (38%) το κάνουν επίσης και την τελευταία μία ώρα πριν πάνε για ύπνο
-σχεδόν δύο τρίτα (63%) αναγνωρίζουν μια μεγαλύτερη ανάγκη τους να μαθαίνουν πρώτοι ειδήσεις από τη διεθνή επικαιρότητα
-το 65% συμφωνούν ότι έχουν μια πιο σφαιρική άποψη των πραγμάτων επειδή έχουν πρόσβαση σε πολλές και διαφορετικές πηγές πληροφόρησης και απόψεις
-το 72% νιώθουν περισσότερο ενημερωμένοι για το τι συμβαίνει στον κόσμο επειδή η πρόσβαση στις ειδήσεις είναι πιο εύκολη.
Η αμεσότητα της ενημέρωσης έχει οδηγήσει σε μείωση των online κοινοποιήσεων, με μόνο έναν στους οκτώ (13%) να μοιράζεται πλέον ειδησεογραφικά άρθρα μέσω των κοινωνικών δικτύων και μόλις 14% να κάνουν “like” σε αυτά. Μάλιστα, μοιραζόμαστε μέσω των κοινωνικών δικτύων πιο συχνά τοπικές ειδήσεις (30%), οι οποίες θεωρούνται πιο δυσεύρετες, παρά ειδήσεις από τον χώρο της υγείας (9%) ή ακόμα και ειδήσεις που αφορούν διασημότητες (4%) ‒δύο κατηγορίες ειδήσεων στις οποίες η πρόσβαση θεωρείται πολύ πιο εύκολη.
Με βάση τα ευρήματα της μελέτης η διαφοροποίηση που παρατηρείται μεταξύ των πηγών μιας είδησης, σε συνδυασμό με τη διαρκή ανάγκη για ενημέρωση, έχει αρχίσει ήδη να επιδρά στον τρόπο που θα καταναλώνουμε ειδήσεις στο μέλλον. Θα πρέπει να είναι ακόμα πιο “κοινωνικές”, προσαρμοσμένες στα προσωπικά ενδιαφέροντα και να συνοδεύονται από άλλο περιεχόμενο όπως ενημερώσεις για τον καιρό, υπενθυμίσεις από το ημερολόγιό μας ή ενημερώσεις κατάστασης.* Τα λεγόμενα aggregators (υπηρεσίες που συγκεντρώνουν feeds ειδήσεων σε μία ενιαία πλατφόρμα), όπως το HTC BlinkFeed, η εφαρμογή Paper του Facebook, το Huffington Post και το Upworthy, θα δουν τη δημοτικότητά τους να αυξάνεται όσο η επιθυμία για διαρκή ενημέρωση όλων των ειδών παραμένει.
πηγή: www.newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου